طراحی وب سایت
طراحی وب سایت - طراحی سایت

هدف ما طراحی سایت شما نیست ! ارتقاء تجارت شما هدف ماست . 

وبسایت در دنیای امروزی به عنوان مغازه ی شرکت ها محسوب میگردد.

طراحی وب سایت هر سایتی باید از تمامی منظر های کارایی ، کاربر پسندی و زیبایی ، سرعت ، امنیت و ... بهینه و کاملا استاندارد باشد.

تیم طراحی سایت پارس سافت با تجربه ی طراحی وب سایت های بیشتر از 100 شرکت و سایت فعال و بزرگ، و طراحی بهینه ی سایت آنها توانسته است تجربه ی بالایی در زمینه ی طراحی وب سایت های کارا و استاندارد داشته باشد.

نمونه کار طراحی سایت

نکته ی مهم در طراحی وب سایت این است که طراحی و بالا آمدن سایت کافی نیست! و مهمترین نکته بعد از طراحی وب سایت ، آوردن کاربران و یا مشتریان به آن و در نتیجه سودهی سایت است.

شرکت طراحی سایت پارس سافت با تجربه ی بالا در این زمینه در خدمت شما میباشد.

در طراحی سایت، ما با دقت به ریزترین درخواست های شما، هدف را بر رضایت کامل شما گذاشته ایم. رضایت شما، مشاوره ی دقیق در حوزه ی کاری شما ، طراحی سایت داینامیک ، طراحی سایت ارزان ، پشتیبانی 24 ساعته از سایت ، طراحی بهینه ی سایت ، طراحی سایت مطابق با جدید ترین الگوریتم های سئو ، طراحی با جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت و ... از دیگر خدمات اصلی ما برای مشتریان می باشد.

برای سفارش طراحی وب سایت با این شماره ها تماس بگیرید:

09122956658

و 09361620056

ایمیل : info@pars-soft.ir

و یا برای طراحی سایت و یا بهینه سازی وب سایت  میتوانید فرم زیر را پر نمایید :

فرم سفارش طراحی سایت

 

خدمات گروه نرم افزاری پارس سافت
طراحی صفحات وب , طراحی سایت حرفه ای , آموزش طراحی سایت , آموزش طراحی وب سایت , تبلیغات اینترنتی , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت فلش , بهینه سازی وب سایت , بهینه ‌سازی موتور جستجو (SEO) , html چیست ؟ , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت استاتیک , طراحی پرتال (پورتال) , طراحی سایت شخصی  , طراحی سایت داینامیک , تبدیل استاتیک به داینامیک  ، طراحی فروشگاه اینترنتی

جستجو در پارس سافت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , آموزش طراحی سایت , آموزش طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , قیمت طراحی سایت , طراحی سایت داینامیک ، , طراحی وب سایت , بازاریابی اینترنتی ,سئو , طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی فروشگاه اینترنتی

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

سایت الکسا در زمینه ی معرفی و رتبه بندی وب سایت های اینترنتی فعالیت می کند که در زمینه ی خود یکی از معتبرترین منابع اینترنتی می باشد . الکسا بر اساس بازدید کاربرانی که نوار ابزار الکسا را در مرورگر خود نصب کرده اند ، به وب سایتها رتبه می دهد و امکان بررسی آمار و تعدا بازدید کاربرانی که این نوار ابزار را نصب نکرده باشند ، ندارد . الکسا این امکان را برای شما فراهم می کند که خودتان را با رقیبانتان مقایسه کنید همچنین یک ابزار خوب برای بهینه سازی سایت است.

الکسا رتبه ی هر سایت را بر اساس بازدید روزانه ی سایت و همچنین طراحی سایت استاندارد و مطابق با استانداردهای سئو محاسبه می کند.همچنین رتبه هر سایت در الکسا بسیار حائز اهمیت است زیرا رتبه الکسا به همراه رتبه ی گوگل معیاری مناسب برای سنجش اعتبار و میزان بازدید از سایت شما می باشد زیرا این رتبه از طرف صاحبان وب سایت ها بسیار ورود توجه می باشد پس باید تلاش شود تا با بهبود رتبه در تقابل با رقبای خود در بازار تجارت الکترونیک جایگاه مناسبی تصاحب نمایند .

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

گوگل با تجزیه و تحلیل وب سایت شما و تعداد لینک های ورودی و خروجی سایت رتبه ای را برای سایت شما در نظر می گیرد که این رتبه عددی بین 1 تا 10 می باشد و هرچقدر عدد رتبه به 10 نزدیکتر باشد صفحه موردنظر لینک های ورودی بیشتری داشته و از نظر موتورهای جستجو دارای ارزش بیشتری هستند و مسلما در رتبه ی بالاتری قرار خواهند گرفت.

با توجه به این نکته که وب سایت هایی که در لینک های بالاتری قرار گرفته باشند بازدید بیشتری خواهند داشت پس سایت باید طوری طراحی شود که بتواند در گوگل معرفی شده باشد و دارای گوگل رنگ بالا شود در جهت این کار شما باید با اصول بهینه سازی سایت ( سئو ) آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بازدید خود را بالا ببرید و بازاریابی خود را افزایش دهید و طبیعتا به دنبال آن مشتری بیشتری را خواهید داشت.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

یکی از مهمترین دغدغه ها پس از راه اندازی شرکت در عرصه ی طراحی سایت این سوال پیش می آید که چطور بتوانند برای خود مشتری پیدا کنند و دارای سابقه شوند.
در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور اولین مشتری خود را پیدا کنید.لازم است برای جذب مشتری مواردی را رعایت کرد که از جمله ی این موارد وابسته کردن مشتریان به خود می باشد .

برای انجام این کار بهتر است با مشتری طوری صحبت شود که ارزش کاری شما را بداند .در راستای این کار بسیاری از برنامه نویسان قیمت کاری خود را کاهش می دهند تا بتوانند مشتری بیشتری را جذب کنند اما از عواقب این کار این است که طراح سایت معمولا وقت کمتری را برای طراحی سایت می گذارد و به همین دلیل کیفیت کار کاهش پیدا خواهد کرد.

با انجام بخشی از کار به صورت رایگان یا هزینه ی کمتر نیز می توانید اعتماد مشتری را جذب نمایید به این صورت که می توانید به مشتری بگوئید که قیمت طراحی شما چقدر است ولی حاضرید که بخشی از کار را برای نمونه طراحی کنید و برای این کار هزینه کمی دریافت کنید و یا اصلا هزینه ای دریافت نکنید و در صورتی که مشتری از کار شما راضی بود بقیه کار را ادامه دهید و طرح را تکمیل کنید با این کار مشتریان می توانند بدون ریسک، سرویس شما را امتحان کنند و در صورت رضایت، از خدمات شما استفاده کنند.
توجه داشته باشید ، هنگامی که می خواهید شرکت خود را معرفی نمایید حتما ذکر شود که در چه زمینه ای از طراحی وب سایت تخصص دارید با انجام این کار مشتری جدی تر قصد انتخاب شرکت شما را برای طراحی سایت خواهد کرد.

یکی از رایج ترین اشتباهات در زمینه ی طراحی سایت قطع ارتباط مشتری با طراح سایت پس از اتمام پروژه می باشد حتی پس از مدتی برای ایجاد کوچکترین تغییر حق الزحمه مطالبه می کنند که از نظر ما این روش کاملا اشتباه است و باید همچنان پس از اتمام کار با مشتریان خود در تماس بود و برخی از کارهای کوچک که زمانی از شما نمی گیرد را به طور رایگان برای مشتری انجام داد انجام این کار و سریع جواب دادن به مشتری باعث می شود که مشتری بداند شما قابل دسترس هستید و به دنبال آن دوستان و آشنایان خود را به سوی شما هدایت کند.
یک طراح حرفه ای میداند که در سایت حرفه ای خود و همچنین آشنا کردن مراجعان به تخصص خود حتما مطالبی در زمینه ی تخصص خود و طراحی سایت را در وب سایت خود عرضه می کند با انجام این کارها شما هستید که مشتری خود را گلچین می کنید و این مشتری است که توسط شما انتخاب می شود نه انتخاب شما توسط مشتری!

حال سوالی که پیش می آید چطور بتوانیم اولین مشتری خود را پیدا کنیم . در ابتدای کار به درآمد بالا فکر نکنید . همانقدر که فکر می کنید مشتریان اولیه شما اعتبار شما خواهند شد به آنها اعتبار بدهید و با انجام درست طراحی هم اعتماد آنها را جلب کنید و هم سابقه خوبی برای خود درست کنید.توجه داشته باشید که اولین مشتریان برای شما مهم هستند زیرا بازخورد ارزشمندی برای بهبود عملکردهای تجاری شما ارائه می کنند همچنین این مشتریان می توانند کمپین های بازاریابی بعدی شما را هدایت کنند.

برای شروع در ابتدای کار شما می توانید یک لیست از تمام افراد دوست و آشنا تهیه کرده و با فرستادن ایمیل و تماس گرفتن با این اعضا می توانید کار جدید خود را آغاز کنید.برای مثال شما می توانید به دوستان شخصی و دوستان آنها ، آشنایان تجاری ، کسانی که در گروه های اجتماعی مانند NGO ها و انجمنهای خیریه فعالیت دارند مراجعه کنید.
همین طور می توانید تخفیف و مشاوره مجانی را نیز در این نامه پیشنهاد کنید که می تواند باعث جلب توجه و مهیج شدن فعالیت های شما نیز باشد.‌ همین طور شما می توانید به افرادی مراجعه کنید که می توانند افراد مناسب را به سمت شما هدایت کنند.
در آخر فراموش نشود که آشنایی با جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا خود نقش اساسی در کار شما و همچنین ماندگاری شما در بازار می باشد.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

از آنجایی که HTTP مخفف Hyper Text Transport Protocol می باشد و به معنی یک پروتکل می باشد و از آن جهت رد و بدل اطلاعات میان سرور و کاربر در زمینه ی طراحی سایت استفاده می باشد . پروتکل ها اغلب متني هستند و نحوه مکالمه بين کلاينت و سرور را تعيين مي کنند . فرق بین HTTP و HTTPS در یک S میباشد که این S مخفف کلمه ی Secure به معنی امن می باشد به عبارتی زمانی که شما در حال تبادل اطلاعات در یک وب سایت می باشید اگر این وب سایت دارای پسوند HTTPS باشد شخص دیگری قادر به استفاده از اطلاعات شما نخواهد بود به عبارتی امنیت HTTPS از HTTP می باشد .

در اینجا این نکته قابل تامل است:
در HTTPS اطلاعات ابتدا به کد تبدیل شده و به سرور ارسال می‌گردد. سپس این کد در سرور رمز گشایی شده و به زبان قابل فهم بر می‌گردد . این کار مقداری زمان بر بوده و بنابراین سرعت HTTPS از سرعت HTTP کمتر است همچنین HTTP از Port شماره 80 و HTTPS از Port شماره 443 استفاده می کند .

هنگامی که شما از سایتی بازدید می کنید اگر عبارت HTTP ظاهر شود و شما اطلاعات خود را کرده باشید در برابر امنیت اطالاعات شما هیچ تضمینی وجود ندارد و اطلاعات شما توسط هکرها قابل تغییر خواهد بود .

از آنجایی که امنیت در دنیای مجازی بسیار حائز اهمیت میباشد در وب سایت هایی مانند بانک ها بسیار اهمیت دارد همچنین پروتكل //:https معمولاً براى بانك ها، ايجاد حساب كاربرى و ورود كاربرى به پورتال ها - سرويس دهنده ها پيغام الكترونيكى ،.. خريد اينترنتى و فروشگاه هاى اينترنتى، ورود به صفحات با اطلاعات سرى و مهم و غيره استفاده مى شود .

همچنین بعد از وارد شدن با پروتکل HTTPS، اطلاعاتی در رابطه با امنیت اعمال شده در سایت و گروه ارائه دهنده این امنیت نمایش داده می‌شود . این اطلاعات معمولا ( در اکثر مرورگر ها ) بصورت قفلی در پایین صفحه موجود بوده و بعد ازکلیک بر روی آن این اطلاعات را مشاهده خواهید کرد .

تعداد از شركت هاى امنيتى مانند Verisign و Goddady اين سرويس را ارائه مى دهند كه جهت تبديل اطلاعات سرورى كه شما به آن متصل شده ايد به اين سرور ها مراجعه مى كند.سود اصلی HTTPS جلوگیری از Sniff کردن اطلاعات هست . یعنی برای مقابله با دزدهای اطلاعاتی که در مسیر قرار می گیرند.سود اصلی HTTPS جلوگیری از Sniff کردن اطلاعات هست . یعنی برای مقابله با دزدهای اطلاعاتی که در مسیر قرار می گیرند.لازم به ذکر است که برای تهیه ی پروتکل HTTPS باید ماهیانه هزینه ای را پرداخت کرد که هزینه یآن بر اساس سرعت اینترنت (512 -256) می باشد که هرچه سرعت بالاتر باشد هزینه ی بیشتری را باید پرداخت کرد .

نکته ی آخر اینکه در هنگام ورود به این سایت‌ها حتما به اطلاعات امنیتی توجه کنید. ممکن است امنیت در کار نبوده و همه اینها با برنامه نویسی ساده‌ای برای شما نمایش داده شود پس در جهت افزایش امنیت شما در زمینه ی طراحی وب سایت بهتر است از این ویژگی اطلاعاتی داشته باشید .

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

پس از طراحی سایت استاندارد و آشنایی با روش های جذب مشتری و همچنین طراحی سایت پرمحتوا و زیبا ، شرکت شما باید خدماتی را به عنوان پشتیبانی برای مشتران خود ارائه کند که از جمله ی این خدمات :

√ افزودن امکانات جدید جهت ارتقای سایت
√ درج متن و تصاویر،ارسال مقاله،معرفی محصولات جدید شرکت ،باکس تبلیغات
√ افزایش امنیت سایت و ارائه ی راهکارهای امنیتی
√ ایجاد صفحات متنوع در راستای کیفیت سایت و افزایش بازدیدکنندگان

موارد بالا از مهمترین خدمات پشتیبانی می باشد که برخی شرکت ها به دلایلی مانند عدم توانایی در بروز رسانی ،نداشتن تجربه و یا آشنا نبودن به روش های مدیریت کار پشتیبانی را به شرکت مربوطه واگذار می کنند.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

شما می توانید برای معرفی مستقیم یک سایت به موتورهای جستجو ، سایت خود را در موتورهای جستجو ثبت کنید.از آنجاییکه سایت هایی مانند گوگل و یاهو از روبات ها و خزنده های اختصاصی برای شناسایی سایت ها در بستر وب استفاده می کنند اجرای اقدامات ثبت سایت در موتور جستجو و SES از طرف مدیران سایت کمتر موردتوجه قرار می گیرد.


مدیران موفق ترجیح می دهند به جای صرف زمان برای شناسایی سایتشان توسط موتورهای جستجو خود اقدام به ثبت سایت در این موتورهای جستجو می کنند که البته با این کار می خواهند سایتی به روز در نتایج موتورهای جستجو داشته باشند.معرفی سایت به دو روش صورت می گیرد که عبارتند از:

√ معرفی سایت به صورت صفحه به صفحه
√ استفاده از تکنیک مپ سایت که به صورت یکپارچه در موتور جستجو ثبت می شود.

توجه داشته باشید که اگر طراحی سایت به صورت حرفه ای و استاندارد صورت گیرد ثبت صفحه ی اول کافی می باشد و توسط موتورهای جستجو شناسایی می شود.به همین دلیل است که اکثر افراد خواستار این هستند که در لینک های بالاتری قرار گیرند و به عبارتی رقابت دارند زیرا اکثر افراد برای بدست آوردن کالا و خدمات مورد نظرشان ابتدا با جستجو در موتورهای جستجو شروع میکنند.

برای بدست آوردن رتبه های مناسب در نتایج موتورهای جستجو و افزایش بازدید سایت اقداماتی باید انجام شود که به این مجموعه اقدامات در اصطلاح بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO ) گفته میشود.
اجرای ثبت در موتورهای جستجو ( SES ) در کنار دیگر اقدامات بهینه سازی سایت همچون بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی که افزایش بازدید سایت امری حیاتی می باشد، بسیار ضروری است.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

از جمله ویژگی هایی که باید در طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد دوری از المانهای آزار دهنده در طراحی وب سایت می باشد برای این منظور کافیست به چند مورد بیشتر توجه کرد.با رعایت این موارد می توانید کاربران بیشتری را به وب سایت خود جلب کنید و همچنین درصد فرار از وب سایت شما پایین خواهد آمد.

مواردی که باید از آنها دوری کرد عبارتند از:

√ موسیقی پیش زمینه : معمولا در وب سایت های رادیویی و یا فروش سی دی از موسیقی در پیش زمینه استفاده می شود در غیر این صورت برای سایر وب سایت ها پخش موسیقی از عوامل مهم برای فرار از وب سایت می شود.
√ فونت خیلی بزرگ و یا فونت خیلی کوچک : شما باید برای افزایش بازدید خود و طراحی وب سایت مناسب از یک فونت مناسب نیز استفاده کنید.به کار بردن فونت خیلی کوچک و یا خیلی درشت بیشتر درصد فرار از سایت را بالا میبرد.
√ پنجره های ظاهر شونده : با باز شدن پنجره های جدید معمولا کاربران نمی توانند به قسمت های مهم سایت دسترسی پیدا کنند شما می توانید پیامهای مهم را در قسمتی ویژه از وب سایتتان نمایش دهید.
√ روی هم اندازی لایه ها : لایه ها می توانند خیلی مفید باشند ولی نه هنگامیکه از آنها برای پیامهای آزار دهنده استفاده می شود. سعی نکنید بزور خوانندگان تان را مجبور به خواندن پیامهایتان کنید. سعی در متقاعد کردن آنها برای خواندن کنید تا آنها را مجبور به خواندن کنید.

با رعایت موارد بالا و استفاده کردن درست از آن ها می توانید در طراحی وب سایت از سایر وب سایت های دیگر از نظر جذب کاربر در رتبه ی بالاتری قرار گیرید.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

در این مقاله سعی شده تا رایج ترین اشتباهات در طراحی سایت را به شما گوشزد کنیم برای اینکه سایت شما ماندگاری طولانی در ذهن مشتریان داشته باشد. بایستی به نکات ریز و درشت زیادی توجه کنید تا طراحی سایت شما از سایر سایت ها متمایز گردد.

  • استفاده از فونت کوچک


از فونت های کوچک در طراحی سایت استفاده نکنید.امروزه سایت های جدید با داشتن فونت های درشت و منوهای درشت دارای خوانایی خوبی میباشند. استفاده از فونت مناسب به وضوح طراحی سایت شما کمک میکند.

  • استفاده از موزیک در پس زمینه


استفاده از موزیک پس زمینه به راحتی تمام بازدید کنندگان سایت شما را میپراند. طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که نظر همه نوع سلیقه ای را جلب نماید. استفاده از موزیک پیش زمینه ویزیتورهای محدودی را برای سایت شما نگه میدارد.

  • استفاده مکرر از فلش


طراحی کردن هدر سایت به صورت تمام فلش باعث میشود تا در برخی سیستم ها که برنامه فلش نصب نیست هدر لود نشود.علاوه بر هدر سایت ، کل محتوا و دیزاین سایت را نیز نبایستی فلش طراحی کرد. استفاده از سایت های فلش نتیجه خوبی را در رتبه های گوگل را برای شما به ارمغان نمی آورد. استفاده از سایت ها فول فلش سرعت سایت شما را به شدت پایین می آورد.
مضرات سایت فلش را میتوانید در مقاله معایب سایت های فلش مطالعه فرمایید.

  • استفاده از فایل های PDF


فایل های PDF سایز بزرگی دارند و برای دیدن تمام صفحه باید اسکرول کرد و همچنین بدون داشتن برنامه PDF Reader ، کاربر قادر به خواندن آن نمی باشد. استفاده از این فایل ها سرعت طراحی سایت را پایین می آورد.

  • چک نکردن در مرورگرهای مختلف


سایت خود را در مرورگرهای مختلف تست کنید تا در نمایش سایت شما در مرورگرهای مختلف مشکلی پیش نیاید و شما بازدید کننده های خود را از دست ندهید. نیمی از ایرانیان هنوز از مرورگر اینترنت اکسپلولر ورژن 7 و 6 استفاده می کنند و اگر صفحات طراحی شده شما در این مرورگرها به خوبی نمایش داده نشوند، شما نیمی از ویزیتورهای خود را از دست خواهید داد.

  • تغییر ندادن رنگ لینک هایی که قبلا بازدید شده


رنگ لینک های بازدید شده خود را تغییر دهید. طوری لینک های خود را طراحی کنید که وقتی یکی از آنها توسط کاربری کلیک می شود، رنگ آن تغییر یابد تا کاربر مطمئن شود کدام لینک ها را دیده است و کدام ها را هنوز ندیده است. این کار، از اشتباه انداختن کاربرجلوگیری میکند و او مجبور به صرف وقت برای این نیست که ببیند کدام لینک (مثلا لینک کدام مقاله) را قبلا دیده است و کدام را ندیده است.
استفاده از فونت های یکنواخت
از فونت های گوناگون برای تنوع چشم کاربر استفاده کنید. فونت یکسان، چشم را آزار و خسته می کند. سعی کنید حتی اگر از یک نوع فونت استفاده می کنید، سایز آن را تغییر دهید تا از خستگی چشم ویزیتور جلوگیری نماید.

  • استفاده از رنگ مشکی و چشم آزار در پس زمینه


از پس زمینه با رنگ های بسیار تیره مثل مشکی اجتناب کنید. زیرا این رنگ در نور شب و نورکم، چشم را اذیت می کند و کاربر مایل نخواهد بود دوباره سایت شما را ویزیت نماید.

  • استفاده از alt و Title


برای عکس ها حتما از تگ Alt استفاده کنید زیرا اگر عکس شما به هر دلیلی لود نشد، لاقل متن داخل تگ برای ویزیتور نمایش داده شود. استفاده از تایتل های گوناگون نیز نشاندهنده تنوع محتوای سایت شماست و هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو دارای ارزش می باشد. استفاده نکردن از آنها نوعی نقص در کدنویسی طراحی شما میباشد.

  • وجود خطای 404


کاربران از اینکه لینکی در سایت شما را کلیک کنند و با خطای 404 مواجه شوند، آزرده می شوند. سعی کنید تا وقتی صفحه ای را کامل طراحی نکرده اید و آنرا آپلود نکرده اید از لینک آن صفحه در داخل سایت خود استفاده نکنید. کاربران ایرانی بسیار حساس هستند و با دیدن چنین صفحاتی اعتماد خود را نسبت به سایت شما از دست می دهند و از اعتبار شما نیز کاسته می گردد.

  • استفاده نکردن از متن های تودرتو


باید بدانید کاربر اینترنتی، یک خواننده کتاب نیست . او دوست ندارد با صفحه وب سایتی که مشاهده می نماید، همان رفتاری شده باشد که با یک کتاب یا یک مقاله در یک نشریه ممکن است شود. او دوست دارد صفحه وب دارای جذابیت ها و خلاقیت هایی باشد که ممکن در متن های طولانی و پشت سرهم یک کتاب نتوان به آنها دست یافت. بنابراین بهتر ترفند گذاشتن لینک ادامه مطلب برای متن های طولانی، یا ترفند استفاده از زیر تیترها، برای مجزا شدن موضوعات یک متن از یکدیگر و چیزهایی شبیه این در سایت خود تعبیه نمایید تا کاربر احساس کسالت از خواندن یک متن طولانی را ننماید.
ترفندهای استفاده از متن های تو در تو:

  1. استفاده از عنوان های فرعی یا همان subhead ها برای متن خود
  2. استفاده از لیست ارجاعات
  3. استفاده از کلیدواژه های های لایت شده
  4. استفاده از پاراگراف های کوچک
  5. استفاده از هرم معکوس در تنظیم مطالب
  6. استفاده از نوشتار و نگارش ساده در متون


  • استفاده از آگهی ها


استفاده از هر چیزی که شبیه تبلیغات در صفحه وب می ماند کاربران را آزار میدهد. کاربران و ویزیتورها مثل بیننده های تلویزیون از آگهی های تلویزیونی بیزارند. آنها از هر تصویر متحرک یا همان فلش و یا هر چیزی که معنی آگهی تبلیغاتی را دهد، بیزارند و اجتناب میکنند. کاربران متاسفانه همچنین از هر متن و المان بجایی که شبیه یک آگهی طراحی شده است، بدون خواندن و یا دیدن یا اطمینان حاصل کردن از اینکه این المان فرمهای رایج آگهی است یا یک مطلب مفید، اجتناب می نمایند. بنابراین اگر متن یا المانی که شما طراحی کرده اید اما شبیه آگهی است، هر چقدر هم مفید باشد کاربر از جزئیات آن مطلع نمیگردند و زحمات شما به هدر خواهد رفت. بنابراین بهترآنست از طراحی های مشابه یک آگهی اجتناب نمود.
از جمله طراحی های که بنظر آگهی رایج تبلیغاتی میرسد و برای کاربر جذابیتی ندارد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
استفاده از بنرهای چشمک زن: به این مفهوم که کاربر چشمان خود را فیکس یک بنر چشمک زن نمیکند زیرا تجربه به او ثابت کرده این یک آگهی است.
استفاده از انیمیشن هایی که شلوغ و پلوغ است زیرا این نیز به تجربه به کاربر اثبات گشته با یک اگهی روبروست.
استفاده pop-up یا منوهای جهنده و حساس زیرا قبل از آنکه این منوها کامل لود شوند توسط کاربر بسته میگردند.

  • باز شدن هر صفحه در پنجره جدید


بهتراست لینک هایتان در پنجره جدید باز نگردد. لازم نیست اسکرین یا صفحه نمایش کاربر سایت خود را پر از پنجره های باز شده بگردانید و کاربر هنگام استفاده نداند کدام پنجره را او را به عقب میبرد و در حال ویزیت کدام پنجره بود! عده ای از طراحان سایتها بدلیل اینکه تصور میکند اگر لینک را در پنجره جدید باز کنند به این ترتیب پنجره سایت خودشان از دست نرود و در صفحه باقی خواهد ماند، ترجیح میدهند از این حالت در طراحی خود استفاده نمایند. اما از آنجاییکه یک طراح خوب در طراحی سایت خود، راحتی کاربر را مدنظر قرار میدهد پس بهتر است لینک در همان پنجره باز گردند تا موجبات سرگردانی ویزیتور را فراهم نگرداند.

  • سادگی بیش از انتظار


گاهی اوقات وقتی همه چیز ساده و یکنواخت و راحت است حوصله آدم سرمیرود. مواظب باشید احترام به کاربر تا آنجا در طراحی یک سایت پیش نرود که کاربر دیگر لازم نباشد حتی مغز خود را برای بازکردن یک لینک نیز، کاربیندازد! کاربران اینترنتی از تکراری بودن بیش از حد صفحات، یا تکرار بیش از حد یک انیمیشن در سایت و یا... چیزهایی از دست نیز، کسل میگردند. خلاقیت و تازگی همیشه باید در طراحی های شما حرف اول را بزند. مثلا کاربر هنگام سر زدن به یک صفحه نباید بداند چه چیزی در آن صفحه، در انتظار اوست و در این صفحه چه آیتمی وجود دارد که او را متحیر خواهد کرد.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

برای طراحی سایت استاندارد و با بازدید بالا استفاده از رنگ در سایت بسیار مهم می باشد.برای انتخاب رنگ مناسب ابتدا باید با رنگ ها و همچنین خاصیت آنها آشنایی داشت.
از آنجایی که رنگ ها تاثیر بسزایی در روحیه ی ما دارند محققان رنگ ها را دسته بندی کرده اند که آن ها را نام می بریم:

√ رنگ های گرم : قرمز،نارنجی،صورتی
√ رنگ های سرد : آبی،سبز،ارغوانی
√ رنگ های طبیعی : سفید،خاکستری،قهوه ای،سیاه

حدود 216 رنگ وجود دارد که در تلویزیون ها،لامپهای خلا و LCD ها به شکلهای یکسان دیده نمی شود.به این 216 رنگ ،رنگ های web Safe گفته می شود،اگر پیوستگی در رنگ ها برای شما مهم باشد می توانید از رنگهای web Safe در وب سایت خود استفاده کنید.
شما می توانید برای انتخاب رنگ در طراحی سایت خود از یک رنگ غالب و رنگ دیگر به نقش مکمل را ایفا می کند استفاده کنید همچنین می توانید از رنگ های متضاد که باعث چشمگیر شدن سایت می شود استفاده کنید توجه داشته باشید که در انتخاب رنگهای متضاد رنگهای انتخابی شما باعث ارتعاش نشود زیرا در این حالت به پشم بیننده صدمه وارد می شود.


به طور کل انتخاب رنگ مناسب برای سایت باید بر اساس موارد زیر باشد:

رنگ نوشته شده با رنگ زمینه مناسب باشد برای مثل وب سایتی با رنگ زمینه ی سفید و قلم مشکی می تواند انتخاب مناسبی باشد .رنگهایی از این قبیل به دلیل تضاد به شما در راحت خواندن متن کمک می کند.

برای انتخاب رنگ در سایت بهتر است از رنگ هایی که افراد را به خود جذب می کند انتخاب کرد.

برای رنگهای پیوسته در همه مرورگرها، از رنگهای web Safe استفاده نمایید.

از تصاویری با شدت رنگ معمولی برای پیش زمینه استفاده نکنید. این کار سبب خواهد شد تا خوانایی متن کاهش یابد. چنانچه از تصویری استفاده می کنید، آن را با ویژگی watermark استفاده نمایید.

بهتر است رنگها در همه ی صفحات یکی باشد این کار به بیننده این امکان را می دهد که بفهمد در همان سایت می باشد.

رنگهایی را انتخاب کنید که تصویری را که می خواهید به بازدید کنندگان تان بدهد.

با رعایت اصول بالا می توانید در طراحی وب سایت نمونه و استاندارد در بین سایر وب سایتها از بهترین ها باشید.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

در طراحی سایت باید توجه داشته که از فرمت هایی انتخاب کرد که در همه ی مرورگر ها قابل اجرا باشد.برای این کار باید با انواع فرمت ها و خواص آن آشنایی داشت.در این مقاله سعی شده انواع فرمت های گرافیکی را برای شما معرفی می کنیم.بهتر است قبل از تعریف کردن هر کدام از فرمت ها با ویژگی های زیر که مخصوص فرمت ها می باشد آشنایی پیدا کرد.


شفافیت (Transparency) : این ویژگی به تصویر این امکان را می دهد تا درجه ای متغیر از ماتی را داشته باشد که از جامد تا شفافیت کامل (پشت تصویر کاملا قابل مشاهده است) متغیر است.

چند خط در میان (Interlacing) : این ویژگی به تصویر این امکان را می دهد تا به این ترتیب بارگذاری شود که در ابتدا خصوص فرد کشیده شوند و سپس خطوط زوج. اینکار به کاربران و بینندگان این امکان را می دهد تا تصویر را زودتر از آنکه بارگذاری به اتمام برسد مشاهده نمایند.

پیشرفت کننده (Progressive) : این ویژگی در بارکدگزاری تصاویر، چیزی شبیه به interlacing است به این ترتیب که قسمتهای مختلف تصویر بطور جداگانه بارگذاری می شوند ولی محدود به خطوط زوج و فرد نیستند. این کار سبب می شود تا کاربر تصویر را زودتر از زمان بارگذاری آن مشاهده کند.

فشرده سازی : این ویژگی به تصویر این امکان را می دهد تا توسط الگوریتمهای ریاضی، که گروهی از پیکسلها را بعنوان یک آیتم قلمداد می کنند، در حجم کوچکتری ذخیره سازی شود.

انیمیشن : انیمیشن، با استفاده از یک سری از تصاویر ثابت و پشت سرهم حس حرکت را بوجود می آورد. Gif های متحرک، نه تنها نیاز به پلاگینی ندارند بلکه تقریبا قادرند با هر سخت افزار و دستگاهی کار کنند.


GIF
این فرمت یکی از قدیمی ترین فرمت ها می باشد که در سال 1980 برای طراحی صفحات سایت توسط طرحان سایت ایجاد شد.این فرمت از الگوریتم هایی برای فشرده سازی استفاده می کند که با کم حجم کردن فایل ها در لود شدن صفحات وب استفاده می شود.در فرمت GIF رنگها به 256 رنگ (8 بیت) محدود شده است همچنین در این فرمت این امکان وجود دارد تا تصویری متحرک و انیمیشن دار با استفاده از این فرمتی تصویر ساخته شود.این فرمت جهانی بوده و در همه ی مرورگرها قابل مشاهده می باشد.فرمت GIF دارای مزایایی می باشد که عبارتند از:
√ در این فرمت بیشترین فرمت گرافیکی پشتیبانی می شود
√ در این فرمت دیاگرامها تصویری بهتر نشان می دهند
√ Transparency در این فرمت پشتیبانی می شود

JPEG
این فرمت بیشتر برای افرادی که کیفیت تصویر برایشان مهم است کاربرد دارد زیرا این فرمت فایلها را فشرده می کند ولی از رنگهای حقیق 24 بیتی پشتیبانی میکند بنابراین تصویر با کیفیت بیشتری ایجاد می شود.فرمت JPEG نیز جهانی بوده و در همه ی مرورگرها ابل اجرا می باشد.این فرمت از فرمت Progressive پشتیبانی می کند.فرمت JPEG نیز دارای مزایایی می باشد که عبارتنداز:
√ این فرمت قدرت فشرده سازی بالایی دارد و به این دلیل سرعت بارگزاری آن بیشتر می باشد
√ این فرمت عکس ها را با کیفیت مطلوبی ایجاد میکند.
√ فرمت JPEG از رنگ 24 بیتی پشتیبانی می کند.

PNG
این فرمت به نسبت از بقیه ی فرمت ها جدیدتر می باشد و جایگزین مناسبی برای فایلهای GIF می باشد.این فرمت 24 بیت رنگ،Transparency و Interlacing پشتیبانی می کند همچنین این فرمت متن توصیفی کوتاهی را برای تصویر در خود نگه می دارد تا موتورهای جستجوگر از آن استفاده کنند.
معایب این فرمت این است که در همه ی مرورگرها قابل اجرا نیست و فقط در تعدادی قابل مشاهده می باشد.مزایای PNG:
√ دیاگرامهای موجود در این فرمت بهتر از فرمت JPEG نمایش داده می شوند.
√ این فرمت از Transparency پشتیبانی می کند.
√ غلبه بر محدودیتهای 8 بیت رنگ GIF
√ امکان قراردادن متن توصیفی در تصویر برای استفاده در موتورهای جستجوگر

یک طراح سایت می تواند یا از فرمت GIF و یا از فرمت JPEG برای اکثر مقاصد خود استفاده نماید. ولی از آنجاییکه حجم فایلهای GIF معمولا کوچکتر از حجم فایلهای JPEG است، بنابراین اکثر طراحان سایت از فرمت GIF برای بک گراندها، فریم ها، و باکسها و دیگر المانهای گرافیکی استفاده می کنند که در فرمت 8 بیتی مطلوب می باشند.

اکثر طراحان از فرمت JPEG برای عکسها و نقاشی ها استفاده می کنند که فشرده سازی زیاد برکیفیت تصاویر تاثیر گذار نباشد.

با افزایش بیشتر پشتیبانی از این فرمت تصویری توسط اکثر مرورگرها، به احتمال زیاد این فرمت، جایگزینی برای فرمت GIF برای المانهای غیر از عکس در صفحات سایت خواهد بود ولی در هر صورت، GIF، همچنان برای تولید انیمیشن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

طراحی سایت استاندارد ی که بتواند ما را به اهداف شرکت برساند نیازمند توانایی بالا و دانش کافی می باشد.طراحی یک سایت باید بتواند کاربر را مجذوب خود کند همچنین طراحی سایت باید طوری باشد که در نگاه اول به نوع شرکت و هدف آن دسترسی یافت.
می توان گفت که سرعت لود شدن صفحات وب از مهمترین نکات در طراحی وب سایت می باشد زیرا اگر حجم صفحات بالا باشد زمان بیشتری برای کامل لود شدن صرف می شود در نتیجه امکان فرار از سایت بالا می رود،در نتیجه ما باید از روش هایی استفاده کنیم که حجم صفحات را پایین بیاوریم.
با توجه به این نکته که روز به روز افراد بیشتری به فضای مجازی دسترسی پیدا می کنند باید به این نکته بیشتر توجه داشت زیرا تعدادی با تلفن های همراه از این وب سایت ها بازدید می کنند بنابراین در صورت حجم کم صفحات کاربران بیشتری از وب سایت شما بازدید خواهند کرد و به دنبال آن رضایت از سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

از عواملی که در کم حجم کردن صفحات تاثیر گزار می باشد انتخاب عکس هایی با حجم کم می باشد برای اینکار بهتر است از فرمت هایی غیر از JPEG استفاده کرد همچنین تکه ای از تصویر با تعدادی رنگ در فرمت JPEG حجم کمتری را نسبت به GIF خواهد گرفت و برعکس.برای اینکه یک عکس را در چندین صفحه داشته باشید و آن را پی در پی تکرار نکنید می توانید عکس ها را برش دهید و در قسمت های مختلف آن را تکرار نکنید.

همچنین استفاده از تعداد فایل های زیاد CSS و جاوا علاوه بر کند کردن سرعت سایت در بعضی موارد حتی باعث فشار آوردن به سرور می شود بنابراین سعی کنید به طور معقولانه از CSS و فایل های JV استفاده کنید.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

یکی از مهمترین دلایل برای طراحی سایت افزایش بازاریابی و همچنین جلب رضایت کاربران وب سایت می باشد با توجه به این موضوع طراحی سایت فروشگاهی که بتواند نیازهای شما را برطرف کند لازم است.لازم به ذکر است که طراحی یک فروشگاه اینترنتی بایستی جذاب تر و سازمان یافته تر از وب سایت های دیگر باشد زیرا در غیر این صورت کاربر از خرید کردن و همچنین بازدید از سایر بخش های سایت منصرف خواهد شد.

از مهمترین نکات در طراحی فروشگاه اینترنتی تهیه ی امکانات کامل محصول،وارد کردن قیمت محصول و سایر اطلاعاتی که بهتر است راجع به محصول داده شود قرار داده شود همچنین با اضافه کردن بخش راهنما با عنوان سوالات متداول (FAQ) می توان سوالات اساسی که راجع به محصول به نظر می رسد ایجاد کرد در این بخش می توان با پیش بینی و پاسخگویی به مسائل و سوالات اساسی را جواب داد.

برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بهتر است از رنگهایی انتخاب شود که روحیه ی کاربران را حین خرید اینترنتی افزایش دهد در غیر اینصورت و کسل کننده بودن وب سایت کاربران سایت خود را از دست خواهید داد.بهتر است در این وب سایت ها محصولاتی را که فکر می کنید مناسب هستند را به مشتریان نشان دهید برای این کار بهتر است مرحله به مرحله پیش رفت یک برنامه نویس خوب می داند که طراحی سایت مناسب با یک یا دو کلیک کاربر را به هدف برساند همچنین آرامش در طول دوره ی خرید حفظ شود تا کاربر را به هیجان آورید.

برای طراحی سایت مناسب که شما را به اهداف خود برساند بهتر است که به این نکته مهم توجه داشت که نگاه ها را به سمت مطلب خاصی جلب کنیم ؛ از آنجا که قسمت وسط سایت و همچنین وسط سمت راست جلب توجه می کند بهتر است از این مکان ها استفاده ی مفیدی کرد.

از آنجا که صفحه اصلی هر سایت از مهمترین صفحات می باشد باید از روشهایی جهت جلب و هدایت مشتری به سایر قسمت ها استفاده کرد یکی از این روش ها لینک دادن به صفحه ی فروشگاه اینترنتی می باشد با این کار کاربر را به راحتی به قسمت خرید اینترنتی و امکانات شرکت مورد نظر می رساند.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

اصول سئو به شما کمک می کند که بازدید از سایت خود را افزایش دهید و همچنین لینک وب سایت خود را در بین موتور های جستجو ارتقا دهید.

در بهینه سازی سایت شما باید برای هر صفحه از وب سایت کلمات کلیدی وارد کنید.انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند در حین جستجوی مرورگر لینک وب سایت شما را نشان دهد بنابراین در انتخاب کلمات کلیدی مناسب دقت کنید.زیرا هنگامیکه یک کلمه یا موضوعی را در گوگل جستجو می کنید موتورهای جستجوگر گوگل از بین متن های موجود مهمترین کلمات و همچنین کلمات کلیدی نوشته شده در هر صفحه از متن را برای شما نشان می دهد.همچنین برای بهینه سازی سایت بهتر است با آموزش html و همچنین آموزش css آشنایی داشت.
در اینجا در زمینه استفاده درست از کلمات کلیدی و اهمیت آنها مقالاتی تهیه کردیم که دانستن آنها برای طراحی وب سایت می تواند بسیار مهم باشد.
بازاریابی اینترنتی چیست ؟
بازاریابی اینترنتی نوعی از تبلیغات می باشد که شامل مزیت های زیر می باشد:

  • بازاریابی اینترنتی باعث افزایش سرعت تبلیغات می شود و از اتلاف وقت جلوگیری می شود.
  • مقرون به صرف بودن این نوع تبلیغات و ایجاد رقابت در سطح بین المللی.
  • مناسب برای تمام اقشار.

 

فعالیت هایی که در زمینه بازاریابی اینترنتی میتوان انجام داد شامل :
√ ایمیل مارکتینگ
ارسال ایمیل به مشتریان و اطلاع دادن محصولات جدید به کاربران.از خصوصیات ایمیل مارکتینگ کم هزینه بودن و پر بازده بودن می باشد.
√ بازاریابی از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو
اغلب کاربران برای جسجوی مطلب مورد نظر از سایت google استفاده می کنند.در گوگل نیز تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی عمل می کند در نتیجه ما باید برای اینکه در گوگل بازدید بیشتری داشته باشیم باید وب سایت خود را در میان سایت های دیگر در گوگل ارتقا بدیم و به لینک های صفحات اول برسانیم.
√ از طریق پنل اس ام اس(ارسال پیامک های تبلیغاتی)
این نوع بازاریابی هم به دلیل کم هزینه بودن و هدفمند بودن از ارزش بالایی برخوردار می باشد.زیرا حتی اگر کاربر شما به اینترنت دسترسی نداشته باشد حتما با این روش از تبلیغات جدید شما باخبر خواهد شد و حتی آن را می تواند به اشخاص دیگر بفرستد.
√ آنالیز کلمات کلیدی
برای بازدید از وب سایت و افزایش بازاریابی خود باید برای وب سایت خود کلمات کلیدی مناسبی طرح کنید.کلمات کلیدی منتخب شما باید در متن نوشته شده ،وجود داشته باشد و همچنین نباید از کلمه ی تکراری استفاده کنید به عبارتی شما باید در هر صفحه از وب سایت خود کلمات کلیدی مجزا بکار ببرید.
شما می توانید با استفاده از سایت google trends کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید.
از ابزارهای مهمی که برای اطلاع از جایگاه کلمه کلیدی در موتورهای جستجو میتوان استفاده کرد، به لینک های زیر میتوان اشاره کرد : https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=en http://www.google.com/analytics/ این سایت ها کلمات کلیدی که در سایت شما ایندکس شده باشند را مشخص میکنند و اطلاعات خیلی ریز و مهمی را در اختیار شما قرار میدهند. به نرم افزار Cute Rank نیز میتوان اشاره کرد که در نسخه خریداری شده آن میتوان بی نهایت کلمه کلیدی و سایت را تعریف نمود.

مشاوره سئو و معرفی به موتورهای جستجو

ما با داشتن دانش کافی و همچنین افراد مجرب و با هدف طراحی سایت حرفه ای سعی در افزایش بازاریابی و پیشبرد اهداف شما را داریم.شما با مشاوره با افراد مجرب می توانید بهینه سازی سایت خود را در گوگل افزایش دهید.
√ معرفی به موتورهای جستجو
هر شرکتی پس از طراحی سایت حرفه ای خود نیازمند به معرفی وب سایت خود در بستر وب می باشد.شرکت ما پس از طراحی یک سایت کاربردی برای شما و همچنین طراحی سایت بر اساس استانداردهای سئو می تواند شما را پیشبرد اهدافتان هدایت کند.
√ بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت یا سئو جهت بررسی موتورهای جستجو می باشد.اخیرا بر اساس الگوریتم جدید گوگل انتخاب کلمات کلیدی مناسب و همچنین بهینه سازی سایت ارزش بسزایی پیدا کرد است.شما باید جهت طراحی سایت بهینه و کاربردی گوگل رنکینگ خود را افزایش دهید زیرا اگر گوگل رنکینگ شما مرتبه بالایی نداشته باشد توسط کاربران دیده نمی شود و نهایتا وب سایت شما بازدیدی نخواهد داشت .

به طور کل سئو یک فرایند کاملا علمی و تقریبا وقتگیر است که جزئیات آن دائما در حال تغییر است.بهینه سازی صفحات وب به این معناست که وب سایت شما در نتایج جستجو بالاترین رتبه را داشته باشد.بعبارت دیگر لینک صفحه یا صفحاتی از سایت شما در ازاء جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با خدمات و یا محصولات سایت در بالاترین رتبۀ نتایج جستجو قرار گیرد.سئو وب سایت شما را در سرچ انجین ها محبوب می کند و در نتیجه آنها سایت شما را در صفحۀ نخست نتایج جستجو برای کاربران خود نشان می دهد.
این موضوع از این جهت مهم است که تقریبا اکثر کاربران اینترنت از موتورهای جستجو برای دستیابی به مطلب مورد نطر خود استفاده می کنند.به طور کلی در اکثر موتور های جستجو همانند یاهو و گوگل ،جستجوگران به اولین نتایج بدست آمده در صفحۀ اول نتایج جستجو توجه میکنند. پس برای بدست آوردن نتیجۀ مطلوب و داشتن ترافیک بالاتر قرار داشتن وب سایت شما در صفحه اول امری ضروری به نظر میرسد.یکی از اموری که متخصصین طراحی سایت و بهینه سازی سایت بر عهده می گیرند،پیگیری کلیۀ تغیرات عملکرد سایت در موتور های جستجو است.بر این اساس آنها میتوانند صفحات وب سایت را بر مبنای این تغییر عملکرد بهینه سازی کنند.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

در این مقاله از بخش سئو میخواهیم به آموزش سئو بپردازیم .  

از مهمترین نکات برای راه اندازی یک سایت و داشتن یک سایت خوب ، رعایت تمامی اصول سئو در ماژول های برنامه نویسی و همچنین رها نکردن وب سایت پس از تحویل گرفتن آن می باشد.

بسیاری از کاربران بعد از تحویل گرفتن سایت هیچگونه فعالیتی در آن انجام نمیدهند. در صورتی که یکی از آیتم های خیلی مهم برای موتورهای جستجو قدرتمند وارد شدن یک سایت با مطالب جدید و مفید در عرصه وب میباشد.

در لیست زیر به نکات مهمی برای بالابردن رتبه گوگل سایت شما میپردازیم :

    • قدرتمند وارد شدن و پر محتوا کردن از همان لحظه تحویل سایت
    • نوشتن مطالب مفید و غیر تکراری جهت نشان دادن یک سایت غیر تکراری در عرصه وب از جمله داشتن عکس و فیلم های متفاوت 

نکته اول : موضوع مطلبی که کپی می کنید را کمی تغییر دهید . مثلا : (( طراحی سایت حرفه ای ))==> ((طراحی سایت حرفه ای و داینامیک + عکس))

نکته دوم : متن اصلی را تغییر دهید ، مثلا لینک منبع و عکس و خلاصه مطلب و ... را اضافه کنید 

نکته سه : عکس های متن را تغییر دهید ، چون گوگل باهوش است و همیشه عکس ها را چک می کند ، مثلا در عکس ها نام سایت و ...تغیر دهید .

نکته 4 : کلمات کلیدی متن را با توجه به موضوع اضافه کنید ، هر چه این کلمات کمتر و مرتبط تر باشد بهتر است.

آموزش سئو
  • اشتراک گذاری مطالب سایت
  • لینک های داخلی مفید و کارا برای دسترسی آسان به قسمتهای مختلف سایت On-site optimization

۱- بهینه سازی سایت میتواند باعث افزایش رتبه وب سایت ما در گوگل شود. (مستقیم)

۲- میتواند باعث بالارفتن بازدید ورودی ما از موتورهای جست و جو شود.

۳-  باعث افزایش و بالا رفتن تجربه کاربری شود.(غیرمستقیم)

  • کار کردن لینک های خارجی مفید مانند ثبت کردن مطالب سایت در فروم های مرتبط جهت افزایش تعداد لینک های خروجی Off-page optimization

۱- به سئو کمک شایانی میکند. (مستقیم)

۲- بک لینک های بیشتر و بازدید بیشتر به ارمغان می‌آورد. (مستقیم)

۳- بر روی برند ما تاثیر گذار است. (مستقیم)

۴- مشترکین وب سایت را افزایش می دهد. (غیرمستقیم)

  • لینک ثبت کردن در وبلاگ ها ، لینک ثبت کردن در وبلاگ های معتبر و پر بازدید برای افزایش بازدید سایت بسیار تاثیر گزار است.
  • پیوسته وارد نمودن اطلاعات و داده ها در سایت ، منظور از پیوسته وارد نمودن ، ورود داده ها در سایت به صورت ممتد و در بازه زمانی طولانی مدت میباشد.
  • انتخاب دامین مناسب سئو ، انتخاب دامنه متناسب با موضوع سایت در بالابردن رتبه گوگل سایت تاثیر گزار است.
  • انتخاب عنوان مناسب  Title ، داشتن تگ Title ، متناسب با هر صفحه بسیار مهم است ، توجه داشته باشید که title تکراری در صفحه نباید وجود داشته باشد.
  • توضیحات صفحه Meta Description ، به مقاله متاتگ ها (Meta Tag) مراجعه شود.
  • کلمات کلیدی  Meta Kewords ، به مقاله متاتگ ها (Meta Tag) مراجعه شود.
  • هیچ وقت برای گوگل و رنک بالا سایت نزنید ، همیشه برای رضایت کاربران باید باشد .
  • فعالیت بر روی چند موضوع نزدیک به هم ، یک وب سایت اگر بر روی چندین موضوع مرتبط به صورت همزمان کمک کند ، میتواند بازدید کننده های بیشتری را به خود جذب کند.
  • خوانابودن نوشته های سایتتان ، استفاده از فونت استاندارد وب برای خوانایی سایت بسیار مهم است.
  • نظرات ، داشتن قسمت نظر دهی به مطالب موجود در سایت شما ، نشان دهنده مهم بودن سایت شما و همچنین کاربران میتوانند با استفاده از لینکهای مختلف نظرات خود را به ثبت برسانند.
  • سرعت لود سایتتان ، با رعایت تمام اصول طراحی سایت از جمله رعایت اصول سئو ( آموزش سئو ) ، استفاده از css ( آموزش css ) ، استفاده استاندارد از Html ( آموزش html ) سرعت وب سایت شما به مراتب افزایش می یابد.
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

مرورگرهای وب نسبت به گذشته خیلی تغییر و پیشرفت کرده اند.اکنون آنها با وضع استانداردهای جدید و سرعت های بیشتر بی وقفه به سمتی میروند که بتوانند سایتها را مثل یک برنامه معمولی نصب شده روی سیستم به کاربر نشان دهند.

یکی از این استانداردها اچ تی ام ال ۵ است.با استفاده از این استاندارد وب پیج ها میتوانند فارغ از افزودنی ها یی چون ادوب فلاش یا میکروسافت سیلورلایت به چیزهایی مثل وبکم یا میکروفون دسترسی داشته باشند. اپرا ۱۲ اولین مرورگری بود که از این استاندارد استفاده کرد.تقریبا همزمان با او گوگل کروم نیز از او دنباله روی کرد(گوگل مجدانه از استاندارهای WebRTC یا همان ارتباطات ریل تایم که getUserMedia بخشی از آن است،پیروی میکند).اپرا پیش نمایشی از استفاده وب کم با استفاده از این استاندارد را منتشر کرده است که البته به گفته این شرکت تا مرحله نهایی اش و تکمیلی اش فاصله دارد.

صرفا وجود امکاناتی نظیر آنچه در برنامه های کاربردی دیده میشوند باعث شبیه شدن وب سایتها به برنامه های کاربردی نمیشوند،بلکه باید سرعت برنامه های کاربردی نیز وجود داشته باشد.مثلا اینترنت اکسپلورر ۹ مایکروسافت از پردازنده گرافیکی کامپیوتر برای رسیدن به سرعت بیشتر در پردازش های گرافیکی،ترسیم ها و دیگر کارها استفاده میکند.این تکنیک امتیاز برنامه های کاربردی در استفاده از امکانات سخت افزاری سیستم را به سایتها نیز اعتا میکند.
این ایده به شکل های مختلف تقریبا توسط تمام مرورگرهای مطرح استفاده شده است.فایرفاکس تقریبا از اینترنت اکسپلورر ۹ پیروی کرده است و گوگل کروم نیز از این دو عقب نمانده است.سازنده اپرا نیز گفته است که از امکانات سخت افزاری کامپیوتر میزبان صرفا در رندر صفحات وب استفاده نمیشود،بلکه در تمام بخش های مرورگر از آن استفاده میشود.استفاده از امکانات سخت افزاری تنها امتیاز اساسی وب سایتهای امروزی نیست.اما حتما یکی از مهمترین آنهاست.

پس از این مقدمه، سوال این است که امروز شما از مرورگرها چه انتظاراتی دارید؟می خواهید که سریع باشد، وب سایت هایی که بازدید میکنید را به خوبی و درست نمایش دهد و چیزهایی مثل این.تقریبا همه مرورگرها تلاش میکنند به این هدف برسند اما دو برنامه شناخته شده هستند که چیزی بیش از این ارائه میکنند:اپرا امکانی به نام توربو که برای افزایش سرعت اینترنتهای کم سرعت استفاده میشوند و امکان استفاده از تورنت ها را معرفی کرده است.همچنین Maxthon به همراه امکان ضبط تصویر و ویدئو از صفحه جاری کلی امکانات جانبی دیگر نیز فراهم کرده است.
در ادامه بروزرهای مطرح را در سرعت، پشتیبانی از استانداردها و شفافیت محیط کاربری مقایسه میکنیم.مرورگرها را به ترتیب امتیاز و رتبه بررسی میکنیم.

گوگل کروم:سرعت به معنای واقعی کلمه!این مرورگر آنقدر سریع است که با قدری اغراق میتوان گفت قبل از اینکه تایپ کردن آدرس تمام شود سایت تان آماده است!این سرعت به همراه طراحی ساده و حداقلی برای خیلی از کاربران جذابیت دارد.سرآمد بودن در استفاده از HTML5 باعث شده است که این مرورگر برای آینده آماده باشد، وب سایتها را مانند برنامه های کاربردی نمایش دهد و از امکانات سخت افزای برای هرچه سریع تر بودن استفاده کند.در سرعت، هیچ مرورگری به کروم نمیرسد اما در آن خبری از امکان وبگردی مخفیانه نیست؛چیزی که در همه مرورگرهای امروزی دیده میشود.امتیاز:

فایرفاکس:فایرفاکس همچون کروم ،به سرعت در نسخه های جدید عرضه میشود.در این بروزرسانی ها تغییرات خیلی جدی، آنطور که در نسخه های اساسی آن اعمال میشود ،دیده نمیشود اما تیم های توسعه این مرورگر تعدادی از تغییرات مهم را در آن اعمال میکنند:تغییراتی از قبیل سرعت شروع اجرا شدن،استفاده از حافظه از اصلی و صد البته تغییرات امنیتی.این مرورگر سبک، سریع و کاربرپسند میتواند در برابر رقبای خود با استفاده از شتاب دهنده گرافیکی سخت افزاری و پشتیبانی خوب از HTML5 پیروز باشد.امتیاز:

اینترنت اکسپلورر:آخرین نسخه بروزر مایکروسافت ، سریعتر، سبکتر و با HTML5 سازگارتر است-پیشرفتی بزرگ نسبت به نسخه قبلی.همچنین تعدادی از امکانات منحصر بفرد همراه این بروزر ارائه شده است از قبیل استفاده از شتاب دهنده گرافیکی سخت افزاری.اما در نسخه های بروز آن خیلی دیر عرضه میشوند و تنها کاربران ویندوز ویستا و سون میتوانند از آن استفاده کنند.امتیاز:

اپرا:همچون دیگر مرورگرهاُ اپرا نیز سریع است، با HTML5 سازگار است و محیط کاربری ساده ای دارد.از اولین مرورگرهایی که از بخش getUserMedia که در HTML5 قرار دارد استفاده کرده اند، اپرا بود.این امکان به صفحات وب اجازه میدهند به وب کم شما دسترسی داشته باشند(البته با اجازه شما).ویژگی توربو در اپرا با استفاده از کش کردن صفحات باعث افزایش سرعت در اینترنتهای کم سرعت میشود. افزودنی ها در همه ی مرورگرها وجود دارند اما تعداد ی از افزودنی ها ی اپرا منحصر بفرد هستند.امتیاز:

سافری:از انجا که اپل از نسخه ۶ به بعد این مرورگر را برای ویندوز ارائه نکرده است کاربران ویندوز آن را به عنوان یک انتخاب برای مرورگر از دست داده اند.سافری یک مرورگر سریع و با ظاهر زیبا است که همچون مکثون از حالت Reader پشتیبانی میکند.همچنین پشتیبانی خوب این مرورگر از HTML5 مهم است.مزایای این مرورگر عبارتند از:استایل شکیل،سیستم بوکمارک قوی، RSS Reader .معایب:سرعت پایینتر نسبت به دیگر مرورگرها، عدم پشتیبانی از شتاب دهنده گرافیکی در ویندوز و اجرا کند.امتیاز:


منبع:طراحی سایت

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

اینجا تلاش شد تاهمه ی خدمات گوگل درخدمت شما قرار گیرد.

Google Search
:
معروفترین سرویس گوگل است که همه طرز کارشو بلدن و هر کسی میتونه ازش استفاده کنه سرویس جستجوی گوگل می باشد که برخلاف بقیه ی موتورهای جستجوگر فقط از تبلیغات متنی استفاده می كند. این سرویس اولین سرویس گوگل بود كه تا به امروز امكانات زیادی را در خدمت كاربران قرار داده است.


Google Adsense :

این سرویس که مربوط به درآمد از طریق تبلیغات و اینترنت هست که متاسفانه توی کشور ما کار نمی کنه .این سرویس فعلا برای سایتها و وبلاگهایی کار میکنه که زبانشون انگلیسی باشه .

Google Adwords :
درآمد از طریق کلیک کردن یا همون per click که گوگل این کارو انجام میدهد و لیست كلماتی كه در سایت شما بیشترین جستجو را داشته دنبال میكنه و پول میده.

Google Alerts :

اگه شما دچار حواس پرتی هستید باز هم گوگل به کمک شما آمده است این سرویس همانطوری که از اسمش پیداست به شما در مورد اتفاقی که خودتون در آن ثبت می کنید یک ایمیل یا SMS هشدار می فرستد البته سرویس SMS در ایران کار نمی کند من از این سرویس برای یادآوری روزهای برگرداندن کتابهای امانتی کتابخانه استفاده میکنم که خیلی به درد بخور است و حتی میتونید روز و ساعت رو طور دقیق بهش بدین .


Google Analytics :

گوگل آنالیز یکی از بهترین امکاناتی می باشد تا شما میزان بازدید وبلاگ یا سایت خودتون رو با اون بسنجید .


Google App’s For Your domain :

حتما شما هم مثل من دوست داشتید كه یك سایت روی هاست گوگل وكلا همه چیز روی گوگل باشه نه؟! این پكیج مخصوص سایت داراها و افرادی كه از هاست استفاده می كنند می باشد به گفته وبگاه رسمی این سرویس تا كنون توانسته 1 میلیون نفر را به عضویت خود درآورد كه برای یك گوگل رقم خوبی می باشدشما سالانه با پرداخت 50 دلار امکاناتی مثل چندین آدرس ایمیل – فضای سایت تا 25 گیگ بایت – امنیت تضمین شده و بالا بوسیله مسئولین گوگل-پایداری 99% و امكانات دیگری كه واقعا ارزش این مبلغ كم را دارد.البته برای ما كار نمی كند پس خودتان را ناراحت نكنید.


Google App Engine :
این سرویس میزبانی برای توسعه و میزبانی داده ها می باشد كه بر پایه فناوری ابر داده ها می باشد اولین نسخه ی این سرویس در آوریل 2008 ارائه شده است گوگل App به یك سطح از منابع سیستمی استفاده میكند این سیستم بر اساس زبانهای پایتون وجاوا كار میكند این سرویس بصورت رایگان برای هر كاربر میزانی از پهنای باند را ارائه می دهد مشابه این سرویس نیز مایكروسافت ارائه می دهد كه بعدا به آن می پردازم ولی این سرویس گوگل ؛ برای ایران بسته هست


Google Archive Search :
آرشیوی از رخدادهای و خبرهای تمام کشورها در گوگل است برای کشور ما از سال 1940 میلادی تا الان موجود هست این سایت تمام خبرها از تمام کشورها رو درخودش ذخیره میکنه و این یكی حتی خبرهای ایران رو هم پشتیبانی می كند.


Google Base :
این سرویس برای مقابله با سرویس EBay صورت گرفته. مربوط به خرید آنلاین می باشد.


Google Blog Search :
در صورتی که اگر می خواهید دنبال موضوع خیلی خاصی باشید وبلاگها بهترین مکان برای جست و جوی شما هستند به همین منظور گوگل هم امکانی را برای شما بوجود آورده است که فقط در وبلاگها جستجو کنید.


Google Blogger :
وبلاگ بلاگر گوگل یکی از بهترین مکانها برای ولاگ نویسی می باشد که خیلی زود رتبه شما در جستجوگر گوگل بالا می رود این نرم فزار بصورت فارسی هم در دسترس می باشد و امکانات تقریبا خوبی هم در اختیار کاربران قرار میده.این سرویس با وردپرس رقابت دارد.


Google draft Blog :
مربوطه به وبلاگ در گوگل می باشد که مربوط به پیش نویس كردن مطالب می باشد.


Google Bookmarks :
در این مورد سایتهایی مثل Stumbleupon, Furl سابقه کاری بالایی دارند ولی این سرویس در نهایت سادگی و سرعت کار تمام سایتهای مورد علاقه شما رو به سرورهای گوگل منتقل میکنه تا نگران حذف یا گم شدن لیست خودتون نباشید در ضمن میتونید از این سرویس بک آپ هم بگیرید.


Google Books :
سرویس جستجوی اینترنتی کتابها که همزمان میتوانید به رایگان کتاب دانلود کنید و یک ارشیو کامل از کتابها و مقالات مهم انگلیسی زبان می باشد و همینطور شامل روزنامه های قدیمی .


Google Calendar :
این تقویم از سال 2006 کار خودشو شروع کرده وحالا با ارائه تقویم شمسی خودشو خوب توی دل کاربران فارسی زبان باز کرده امکانات خوبی هم داره.


Google Checkout :
برخلاف کشور ما افراد بسیار زیادی در آمریکا و اروپا هستند که از طریق اینترنت خرید و فروش انجام میدهند برای همین احتیاج به سایتهایی با امنیت بالا دارند اما اگر بخواهید اجناس مختلفی رو از سایتهای مختلف بخرید احتیاج به ثبت نام های زیاد و درنتیجه یوزرنیم های زیادی دارید که باعث سردرگمی کاربر می شود ولی شرکت گوگل راه حلی برای این مشکل طراحی کرده است كاری كه باید انجام دهید آن است كه وارد سایتهایی شوید كه “سمبل و لوگوی خرید اینترنتی گوگل داشته باشند. آن زمان است كه میتوانید مطمئن باشید هر خریدی كه میكنید اطلاعات حساب شما از گوگل برداشته میشود و دیگر لازم نیست بار دیگر در محیطی ناامن همچون فروشگاهای آنلاین آن را وارد كنید. این سیستم گوگل كاملا رایگان است.


Google Code :

کد برنامه های مختلف و در زبانهای برنامه نویسی مختلف می باشد که برای آی پی ایرانی بسته می باشد ولی حاوی اطلاعات بسیار باارزشی در مورد برنامه ها و کدهایشان میباشد.


Google Code Search :

این سرویس در واقع مربوط به سرویس قبلی می باشد که فقط برای جستجو در میان کدها می باشد.


Google Contact :
اساس این سرویس بر جیمیل شرکت گوگل استوار است یعنی از لیست دوستان و همکاران جیمیل استفاده می کند و می توانید آدرس ایمیل همكاران و افراد خانواده را دسته بندی بكنید یا همانند یك دفترچه تلفن اینترنتی آنرا سفارشی بكنید.


Google Coop :

برای خود یک موتور جستجوی اینترنتی سفارشی بسازید که متاسفانه باز هم از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.


Google Directory :
در این قسمت گوگل وب را بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی كرده است كه این كار شما را برای پیدا كردن مطلب مورد نظرتان بسیار كمك میكند.


Google Docs :

نوشته ها یا کارهای اداری یا پروژه های خود را به گوگل بسپارید یا با دوستان خود در یک تحقیق مشارکت داشته باشید.


Google Earth :

گوگل با ارائه این سرویس گام بزرگی در تصاویر ماهواره ای از طریق کامپیوتر برداشته به طوری که با این نرم افزار میتوانید در کشورهایی اروپایی از جزئیات کامل راهها و خانه ها مطلع شوید در ابتدا کاربران برای استفاده از این ابزار باید برنامه آن را روی رایانههای خود منتقل میکردند اما از سال 2008 این امکان داده شد تا این ابزار به طور کامل روی وب جاسازی شده باشد.


Google Experimental :

آزمایشگاه گوگل سرچ می باشد که امکاناتی رو به جستجوگر گوگل اضافه می کند در آخرین امکاناتی که گذاشته شد امکان جستجو با کلیدهای میانبر فراهم شد یا جستجوی صدا در ویکی پدیا یکی دیگر از این موارد می باشد.


Google Feed Burner :
این سایت مربوط به وبلاگها و سایتها می باشد با این سرویس اگر شما مدیر یک وبلاگ باشید می توانید تعداد افرادی که وبلاگ شما را دنبال می کنند متوجه بشوید این سایت ارائه دهنده خدمات RSS می باشد


Google Finance :
اگر شما در اینترنت خرهای مربوط به بورس و قیمتها را دنبال می کنید وکارتون از طریق بورس می باشد گوگل این بار ارائه سرویس ساده ولی پرکاربرد به کمک شما آمده است در این سایت شما می توانید قیمت انواع ارز – محصولاتی مثل نفت و بنزین و سوختهای رایج دیگر را پیدا کنید.


Google Mail :
جیمیل شرکت گوگل فعلا بهترین گزینه برای ایمیل می باشد این سرویس از سال 2004 شروع به کار کرده و فضایی که به هر کاربر ارائه داده حدود هفت و نیم گیگ می باشد در حال حاضر با داشتن ازمایشگاه مجزا برای خودش بسیار پیشرفته شده و رابط کاربری ساده ولی بسیار پرکاربرد در اختیار کاربران قرار می دهد.

Google Group :
فرض کنید شما تعدادی دوست هستید و دوست دارید تا همیشه با هم تبادل نظر یا با هم ارتباط داشته باشید این گزینه بهترین می باشد شما با این سرویس می توانید برای کل مدرسه خود یک گروه سازید و در آن فعالیت کنید.


Google Health :
از این به بعد دیگه احتیاجی نیست که ه پزشک خود مراجعه کنید فقط کافیه انگلیسی تون خوب باشه وبعد برید به گوگل سلامت تا بیماریتون تشخیص داده بشه راه گوگل برای این مشکل شما؛ ایجاد صفحات الکترونیکی است که گوگل سلامت نام گرفته است. پزشکتان میتواند اطلاعات پزشکی شما را به این صفحات منتقل کند و به این روش پزشک دوم شما تنها کافی است از طریق رایانه خود به این صفحه دسترسی پیدا کند روزهای اول تاسیس این سرویس منتقدان بسیاری به گوگل شکایت کردند چونکه با این سرویس دیگر تمام اطلاعات شخصی افراد در دست گوگل می افتاد و امکان در امنیت ماندن اطلاعات شخصی بسیار مهم بود و لی شرکت گوگل اصرار براین موضوع دارد که جای این اطلاعات امن است.


Google history :
هر کاری که از اولین روزی که با اکانت ایمیل خودتون وارد صفحات گوگل شدید و جستجوهاتون رو با گوگل انجام دادین الان میتونید ببینید و یا حذفشون کنید ویا اگه قبلا آدرس یه سایت رو داشتین که الان ندارید میتونید با این سرویس سریعا پیداش کنید.


IGoogle :
آیا دوست دارید در گوگل صفحه شخصی داشته باشید؟این گزینه بهترین مورد می باشد پس شروع كنید: شما در این سرویس می توانید چند سایتی که خیلی به مشاهده ی آنها می پردازید فیدشان را در اینجا قرار دهید و خبرهای روز را پیدا کنید یا با گوگل بازی کنید یا تقویم،دست نوشته ها،ایمیل هایتان همگی در یک صفحه باشد پس بجنبید!راستی میتوانید انواع مختلف تم در زمینه های مختلف رو برای صفحه خودتون انتخاب کنید.


Google InQuotes :

گوگل نقل قول؛ همانند یكی از سرویسهای ویكی پدیا می باشد اما اساس كار این سرویس به روی گوگل نیوز می باشد به این صورت كه در خبرها نقل قول ها را از افراد مختلف جمع آوری می كند و سپس با انتخاب دو گزینه به مقایسه ی این نقل قولها می پردازد مثلا برای ایران نقل قولهایی از احمدی نژاد – جرج بوش – لاریجانی می باشد كه با زدن دكمه ی spin می توانید نقل قولهای بهتری در مورد ایران از زبان شخصیتهای سیاسی جهان ببینید. فارسی پشتیبانی نمی شود.


Google Image Labeler :
این سرویس که به نوعی مربوط به سرویس جستجوی عکس گوگل می باشد با ایجاد یک بازی کاربران را مجبور میکند تا تگهای مربوط به عکسهای جمع آوری شده توسط گوگل را به طور درست برچسب گذاری کنند برای دانلود نرم افزار مورد نظر شما باید به همین صفحه مورد نظر لینک داده شده بروید.


Google Images :
جستجوی تصاویر در گوگل می باشد که اخیرا امکانت زیادی به آن اضافه شده است.


Google Labs :
تمام سرویسهای گوگل قبل از اینکه به دسترس عموم برسند در این آزمایشگاه مورد تست و ارزیابی قرار می گیرند که دسترسی برای ایرانیان غیرممکن است.


Google Linux Repositories :
اگر شما از لینوکس استفاه می کنید می توانید بسته های مربوط به Ubuntu 7.04 , Debian 4.0 ,OpenSUSE 10.2 ,Mandriva 2007 Spring به رایگان از سایت گوگل دریافت کنید و در این سیستمها با آنها کار کنید.


Google Maps :
گوگل ابزار نقشه خود را در سال 2005 برای کاربران ارائه کرد. نقشه گوگل کاربران را ممکن میسازد تا بتوانند نقشه شهرها و کشورهای مختلف را ببینند و حتی مسیر نقطهای به نقطه دیگر را در بیاورند. با استفاده از این ابزار افراد میتوانند نقشه خیابانها و حتی مشاهده ماهوارهای داشته باشند این نقشه برای افرادی که زیاد سفر میکنند بسیار کاربرد دارد چونکه تمام نقاط کور ترافیکی یا جاده ها را طور کامل نشان میدهد مخصوصا برای کشورهای اروپایی این نقشه برای ایران نیز کاربرد دارد.


Google Mapmaker :
گوگل برای گسترش سرویس گوگل مپز خود تصمیم گرفته تا كاربران برای ساخت نقشه كمكش كنند این سرویس رایگان واپن سورسه تا افراد در سراسر كره ی زمین بتوانند نقشه های خود را در دید عموم بگذارند هدف نهایی این پروژه به دست آوردن نقشه هایی با کیفیت بالا برای استفاده در نقشه های موجود در سرویس گوگل است.


Google mars :
این بار گوگل در مریخ به کمک شما می آید این سرویس که مربوط به سیاره سرخ مریخ می باشد نقشه ی کامل مریخ را در اختیار شما قرار میدهد تا رایگان به مریخ بروید و برگردید در گوگل مریخ از اطلاعات سازمان ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده آمریکا (NASA) و سازمان فضایی اروپا و سایر سازمان های فضایی جهان استفاده شده است. گوگل مریخ از فن آوری گوگل نقشه استفاده میکند.


Google Moderator :

به مردم امکان میدهد سوالاتشان را بفرستند و با درجهبندی سوالها، تعیین کنند که میخواهند از جواب چه سوالهایی باخبر شوند. گوگل مودریتور در آغاز، راهی بود تا کارکنان گوگل بتوانند سوالاتشان را در طول جلسات هفتگی از موسسین شرکت، لاری پیج و سرگی برین بپرسند.وقتی کاخ سفید اعلام کرد که قصد دارد از گوگل مودریتور برای برقراری یک قرار ملاقات آنلاین در شهرداری با رئیسجمهور باراک اوباما استفاده کند، گوگل هم هیجانزده شد و هم وحشت کرد؛ اما درنهایت توانست از پس بارگیری این برنامه در چنین مقیاس بزرگی برآید، سیستم مدیریتی شهرداری در لحظه اوج خود توانست از عهده حدود 700سوال در ثانیه برآید و به 3.6 میلیون نفری که میخواستند جواب سوالها را بدانند، خدمات خود را به خوبی ارائه کند.


Google Moon :
بعد از ارائه سرویس گوگل ارث و استقبال شدید کاربران گوگل تصمیم گرفت تا سفر به ماه را هم تجربه کنیم پس بهتره امتحان بکنید.


Google Movies :
جستجو در میان هزاران عنوان فیلم روز دنیا و بدست اوردن اطلاعاتی از آنها فقط بوسیله گوگل انجام می گیرد.


Google Music Search :
فرض کنید یک آهنگ آمریکایی شنیده اید ولی نام خواننده را نمی دانید با این سرویس خیلی راحت میشه پیداش کرد .برای آهنگهای فارسی کار نمی کنه .


Google News :
سایت خبری گوگل که انواع مختلف موضوعات رو پوشش میده مثل خبرهای انتخاباتی ایران رو.


Google notebook :
نوشته های کوچیک خودتون رو گوگل بسپارید در این سرویس امکانات بسیار زیادی برای نوشته هاتون وجود دارد.


Orkut :

سایت اورکات از ژانویه 2004 شروع به فعالیت کرده اورکات براساس یکی از زیباترین فرمولهای ریاضی که فراکتال نام دارد در حال گسترش است برای درک بهتر این موضوع یه مثال میزنم:مثلا شما اولین عضو این سایت هستید براساس قانون این سایت شما باید 43 نفر دیگر را دعوت به این سایت بکنید و هریک از این 43 تا باید 43 نفر دیگر را عضو خودشان بکنند که می شوند 1850تا.حالا هر کدام از این 1850 تا خودشان 43 عضو می گیرند ومی شوند 79500تا.هر کدام از این 79500 تا خودشان 43 عضو می گیرند ومی شوند حدود 3.5 میلیون .اگر این 3.5 میلیون هر کدام 43 کاربر را عضو خودشان بکنند می شوند در حدود 147میلیون نفر واگر این 147میلیون نفر هر کدام 43 نفر یگر را به عضویت خودشان دربیاورند بیش از 6.3میلیارد نفر در این فراکتال عضو می شوند!!! هدف گوگل از ارائه این سرویس وابستگی همه به خودش می باشد البته این سرویس در دسترس ایرانیان به خاطر فیلتر شدن نمی باشد.


Google Pack :

تمام نرم افزارهای گوگل به صورت بسته های جداگانه ای در دسترس عموم می باشد که شامل نرم افزارهای :گوگل دسکتاپ – پیکاسا – گوگل تولبار – گوگل ارث –گوگل عکس –گوگل چت – مرورگر گوگل – ویدئو پلیر گوگل و…


Google Profile :
كه از اسمش پیداست مربوط به پروفایل كاربران در گوگل می باشد كه هدف گوگل از این سرویس امكان ارتباط بیشتر كاربران فراهم شود تا یك جامعه ی مجازی كامل را بسازند شما در این سرویس می توانید آدرس منزل خود یا مدرسه یا دانشگاه خود را بگذارید و همینطور میتوانید آدرس كاربری سایتهای دیگر را به اشتراك بگذارید.


Google Pages :

اگر دوست دارید میتونید یک صفحه از اینترنت را به خود اختصاص دهید پس بهتره که زودتر اقدام کنید.


Google Patents :
این قسمت از گوگل مربوط به آثاری می باشد که دارای حق چاپ می باشند ولی گوگل بصورت رایگان در اخنیار بازدیدكنندگان قرار می دهد كه برای گوگل مشكلات زیادی بوجود آورده است.


Google Phone Book :
دفترچه تلفن گوگل همراه همیشگی شماست تا لیست دوستان و آشنایان را در گوگل همراه خود داشته باشید.


Google Picasa :

اینم از سرویس به اشتراک گذاری و آپلود عکس گوگل از سرویسهایی مثل فلیکر یاهو یه کمی عقب مونده امیدوارم زودتر جاشو بین کاربرانش بدست بیاره .


Google Products :

خرید کالا با گوگل که از میان انواع مختلف کالا.


Google Reader :

اگه با تکنولوژی های وب 2 آشنا باشید حتما اسم این سرویس و یا فید رو شنیدید در صورتی که نمی دونید چیه اصلا ناراحت نشین به زودی یك آموزش می گذارم.


Google Scholar :
جستجوی علمی گوگل که برای جستجوی مقالات علمی طراحی شده است البته این سرویس هنوز در مرحله ی بتا می باشد ولی توصیه میكنم كه دانشجویان حتما از این سرویس استفاده كنند.


Google Sketchup :
گوگل با ارائه نرم افزار Sketchup به دنیای سه بعدی و طراحی قدم گذاشته است شما میتوانید با این نرم افزار یک طرح از خانه آینده خود کشیده و از آن لذت ببرید. تا کنون 7 نسخه از این نرم افزار ارائه شده که آخرین نسخه در ویندوز ویستا و سیستم عامل مک کار میکند و در زبانهای انگلیسی – آلمانی – ژاپنی – ایتالیایی – فرانسوی – اسپانیایی عرضه شده این نرم افزار رایگان می باشد.


Google Sky :

این نرم افزارکه گوگل ارث نسخه جدید موجود است به کاربران این امکان را می دهد تا به مشاهده و گشت وگذار درمیان صد میلیون ستاره ودویست میلیون کهکشان بپردازند در این ویزگی جدید، هفت لایه اطلاعاتی که چندین جرم و رویداد سماوی را تصویرسازی می کند، قرار داده شده است .این ابزار برای افرادی که اخترشناسی و بررسی های آسمان را تازه شروع کرده اند بسیار مفید می باشد.


Google Special Search :

با استفاده از این قسمت میتوانید جستجوی خود را به موضوعاتی از قبیل :BSD, Appleو Microsoft محدود کنید


Google Store :

فروشگاه اینترنتی گوگل که این دفعه از کشور ما پشتیبانی میکنه ولی تا الان من که امتحانش نکردم که جنسی به دست ما میرسه یا نه!


Google Suggest :
پیشنهاد گوگل سرویس است که وقتی شما در حال تایپ عبارتی برای جستجو می باشید این سرویس بصورت اتوماتیک با سرورهای گوگل ارتباط برقرار میکند و کلماتی را به شما پیشنهاد می کند تا مورد جستجو قرار دهید این قسمت از گوگل مثل بیشتر سرویسهای گوگل از تکنولوژی Ajax بهره می برد و این یکی از دلایل سرعت این سرویس می باشد پیشنهاد گوگلی در مرورگرهای اینترنت اکسپلورر 6 به بالا – نت اسکیپ 1.7 به بالا – سافاری 1.2.2 به بالا – اپرا 7.54 به بالا –فایرفاکس 0.8 به بالا در صورتی که جاوا اسکریپت روی مرورگر شما فعال باشد و اجازه دریافت کوکی ها داده شود فعال می شود


Google Trends :
در تمایلات گوگل شما می توانید میزان علافه کارران شبکه را در یک موضوعی بررسی کنید با استفاده از این سرویس شما میتوانید کشور، شهر و زبانهایی که جستجوی کلمه یا عبارت خاصی در آنها به میزان بیشتری صورت گرفته را مشخص نمایید. شیوه عمل بسیار ساده است. با تایپ کلمه مورد نظر در کادر ظاهر شده و فشردن دکمه Search Trends، گوگل تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهد داد. حتی ترافیک جستجوی مطلب در محدوده زمانی خاص به صورت گراف برای شما نمایش داده خواهد شد و جدیدترین مقالات مرتبط با کلمه جستجو شده نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


Google Transit :

با این سرویس میتوانید مسافت بین دو نقطه را با دادن ساعت شروع حرکت – تاریخ حرکت و نام مبدا و مقصد مسافت را بدست اورید این صفحه به دوصورت استاندارد که مدتی صرف لود کردن نقشه ی گوگل می شود و دیگری بصورت Text می باشد که مخصوص موبایل می باشداگر اینترنت زغالی دارید پیشنهاد میكنم از این سرویس كه برای ایران نیز کاربرد دارد استفاده كنید.


Google Language_Tools :
بسته ی ترجمه ی زبان گوگلی میباشد كه زبان فارسی در مرحله ی بتا می باشد شما در این صفحه میتوانید صفحات – متن و كلمات را معنی كنید البته معنی كردن آن در حد ماشینی است و نباید انتظار یك جمله كامل داشته باشید ولی ترجمه ی زبان فارسی به انگلیسی خیلی بهتر است.


Google Welcome :
اگر دوست دارید تا تمام سرویسهای گوگل فارسی شود پس دست به كار شوید و به گوگل كمك كنید تا خودش را فارسی كند!



Google Sites :
با گوگل یک سایت واقعی بصورت کاملا رایگان بسازید ومدیریت آن را انجام بدهید و مطالب خودتون رو توی اون بگذارید.


Google Sets :

این سرویس به نوعی مربوط به هوشمند شدن گوگل میباشد که با دادن یک سری کلمات اتفاقی گوگل نیز معادل یا ادامه ی آنها را برای می نویسد حتما امتحان کنید.


Google Video :

جستجوی ویدئو از طریق سایت گوگل در سایتهای به اشتراک گذاری ویدئو و دانلود فیلم (مربوط به پخش برنامه های TV) این سرویس از فارسی نیز پشتیبانی می كند.


Google voice :

چت صوتی یکی دیگر از سرویسهای گوگل می باشد که هنوز بطور کامل ارائه نشده و جای کار بیشتری دارد.


Youtube :

معروفترین و بزرگترین سایت به اشتراک گذاری ویدئو مربوط به گوگل می باشد آمارهای مختلفی از میزاد آپلود وتماشای ویدئوها در یوتیوب به گوش می رسد که یکی از دلایل استفاده از این سرویس است.


Google Warehouse :
این سرویس با طراحی های سه بعدی از آشپزخانه های مدرن گرفته تا ساختمانها –ماشین ها و حتی برجهایی با طراحی نوین امكان دیدن طرح واقعی روی نرم افزار گوگل ارث را میسر می كند به این صورت كه شما اول باید فایل مربوطه را دانلود كنید بعد در نرم افزار گوگل ارث وارد كنید سپس طرح واقعی آن را ببینید.


Google Webmaster :
افرادی که از طریق اینترنت کسب درآمد می کنند میتوانند از این سرویس استفاده کنند البته به غیر از ایرانیها!


Google Froogle :

پیدا کردن کالاهایی که برای فروش یا حراج گذاشته شده است از طریق گوگل امکان پذیر است.


Google Answers :
یك انجمن آزاد كه در آن گوگل با دریافت مبلغی پاسخ سوالات شما را میدهد.


Google Catalogs :
جستجو و نمایش كاتالوگ های اینترنتی كه از طریق ایمیل رد و بدل میشوند.


Google Universities :

با استفاده از این قسمت می توانید جستجوی خود را به آدرس وب سایت های مدارس و دانشگاه ها محدود كنید.


Google wireless :
با استفاده از این قسمت شما می توانید با دستگاه ها(كامپیوتر های) دستی خود به موتور جستجوی طراحی شده برای این دستگاه ها دسترسی پیدا كنید.


Google buttons :
شما میتوانید با قرار دادن كلید های گوگل در نوار ابزار شخصی نمایشگر اینترنت خود به سرعت به گوگل دستیابی پیدا كنید.


Google 411 :

شماره ای که گرفتن آن برای شما هیچ هزینه ای را دربر ندارد و شرکت های بزرگ برای حمایت مشتریانشان اغلب از این شماره ها استفاده می کنند مانند شرکت بویینگ) به شما اجازه می دهد که کارهای محلی را بیابید و با گرفتن شماره مجانی با آنها ارتباط برقرار کنید. این سرویس کاملا مجانی است و اپراتور انسانی ندارد


Google Mobile :
اکثر سرویس های گوگل یک نسخه موبایل هم دارند و شما وقتی با موبایلتان به صفحه موبایل گوگل می روید این نسخه ها را مشاهده می کنید. در این صفحه یک قسمت خاص برای آیفون وجود دارد که نسخه بسیار خوبی از نقشه های گوگل است که به شما اجازه می دهد مکانی که در آن هستید را بیابید در حالی که نه GPS دارید و نه Mobile Youtube


Gtalk :
ین سرویس که به چت گوگل معروف است از طریق لیست دوستان و همکاران در جیمیل گوگل فعالیت می کند که بسیار خوب تاکنون عمل کرده و ویژگیهای زیادی دارد برای استفاده از این سرویس باید در گوگل اکانت داشته باشید به تازگی نسخه ی جدید از این نرم افزار ارائه شده است.


Google desktop :
این قسمت گوگل با ارائه نرم افزاری برای دانلود که برای ایرانیان بسته هست امکاناتی مثل مشاهده وضعیت آب و هوا کشورها حتی ایران و یک فیدخوان دسکتاپی و یک جستجوگر حرفه ای و سریع در میان هارد سیستم شما که همه کارتون خیلی سریع انجام میشه وهمچنین امکان جستجو در گوگل از طریق دسکتاپ شما امکان پذیر می باشد برای استفاده درست وسریع از این نرم افزار باید 24 ساعت از زمان نصب این نرم افزار گذشته اشد تا بتواند تمام هارد شما را ایندكس بكند و در جستجو سریعتر عمل كند.


Jaiku :
یک سرویس اجتماعی – میکروبلاگینگ شبیه توییتر می باشد که گوگل در سال 2007 از Jyri Engeström وPetteri Koponen خریداری کر ولی آنچنان رشد نکرد.


Google Knoll :
این پروژه به عنوانی رقیب بزرگی برای ویکی پدیا می باشد که توسط گوگل در سال 2008 ارائه شده است شما در این سایت می توانید مقاله بنویسید و آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید، به نویسنده های دیگر اجازه ویرایش مقاله را بدهید یا تنها خودتان اجازه ویرایش را داشته باشید این پروژه تقریبا به فارسی ترجمه شده ولی کامل نیست برای اضافه کردن مقاله باید همان نام کاربری و رمز عبور برای جیمیل را به آن بدهید تا وارد سایت شوید در ضمن می توانید از مقاله خود کسب درآمد کنید (البته خارج از ایران)


Google flight :
گوگل سرویس جدیدی با عنوان Google Flight را معرفی نمود که کاربران را قادر میسازد به اطلاعات پروازی خطوط مختلف دسترسی پیدا کنند و در آنها جستجو نمایند. کاربران با تایپ نام دو شهر یا کد دو فرودگاه در باکس جستجوی صفحه ی گوگل به دو باکس دیگر برای وارد کردن تاریخهای رفت و برگشت پرواز دسترسی پیدا میکنند.به نظر میرسد که گوگل این سرویس را برای مقابله با سرویسهای Travel یاهو و مایکروسافت انجام داده است اما هنوز در مرحله آزمایشی می باشد


Panorama :
این سرویس یک فضای رایگان آپلود عکس تا 2 گیگ می اشد که پیشرفت زیادی نداشته وشرکت گوگل آنرا به فراموشی سپرده است این سایت به زبان فارسی در دسترس می باشد در پانورامو نوشته شده: برای خودتان نقشه ای جدید از جهان ایجاد کنید عکسهایتان را آنجائی که گرفته شده اند روی نقشه مشخص کنید.عکسها و مسیرهای سفرتان را به دوستانتان نشان دهیدعکسهایتان را به راحتی دسته بندی و مدیریت نمائید حجم هر عکس ارسالی نباید از 5 مگابایت بیشتر باشد شما میتوانید با این سرویس عکسهایتان را در گوگل ارث ببینید و مکان گرفتن انرا نیز مشاهده کنید برای همین عکسهایی که کمتر از 500 پیکسل طول وعرض داشته باشن مورد قبول نمی باشند – عکسهایی که حجمشان به دلیل کیفیت پایین کمتر از 100 کیلوبایت باشد مورد قبول نمی باشند.


Google Upload Video :
شما می توانید با استفاده از این سرویس فایلهای تصویری خود را آپلود كنید ولی اجازه ندارید فیلمهای غیرمجاز – مستهجن را بفرستید.

Google WebAccelerator :
این سرویس با ارائه یك نرم افزار برای افزایش سرعت؛موجب زودتر باز شدن صفحات اینترنتی شما می شود یعنی ترافیك صفحه مورد نظر به سرورهای گوگل انتقال داده می شد كه به علت اینكه بار زیادی روی سرورها می رفت فعلا غیرفعال است.


Google Pda :
نسخه ی گوگلی pad می باشد كه همانند نسخه اصلی می باشد ولی در اندازه ی كوچكتر.


Google wave :
این سرویس هنوز ارائه نشده است ولی از خبرهایی که گوگل میدهد باید این ویژگی ها را داشته باشد:


Real time :

می توانید کارهایی را که دوستانتان در حال انجام آن هستند ببینید آن هم حرف به حرف در همان لحظه.

منبع:طراحی سایت

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

در دنیای اینترنت گوگل به دلیل استفاده گسترده و خدمات بیشمار خود در زمینه جستجو،به عنوان مادر موتور های جستجو شناخته میشود.اما همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم همیشه محبوب ترین،بهترین نیست!اگر شما نیاز دارید در یک زمینه خاص جستجویی را انجام دهید ممکن است گوگل همیشه به شما بهترین پاسخ و نتیجه را نمایش ندهد.
ما در گذشته شما را با برخی از موتورهای جستجوی خاص آشنا کردیم،اما اینبار این موتورهای جستجو را در قالب یک مجموعه به شما معرفی خواهیم کرد.

  • پرواز/سفر


SkyScanner.net : سردسته موتورهای جستجو هوایی است.این موتور جستجو با جمع وآوری و نمایش اطلاعات تمامی پروازهای موجود در کشور و شهر مورد نظرتان،به شما کمک میکند تا بهترین پرواز را انتخاب کنید.

Momondo.com : بسیار با SkyScanner شباهت دارد به علاوه اینکه شما میتوانید از طریق قسمت current searches مشاهده کنید که اشخاص اخیرا چه پروازهایی را در این وبسایت جستجو نمودند.

Hipmunk : این سرویس میتواند در برنامه ریزی سفر با هواپیما،قطار و همچنین رزو هتل ها مفید واقع شود.

  • بلاگ


IceRocket.com : محتوا را در بین بلاگ ها، فیس بوک ،تویتر و.. جستجو میکند.

eBuzzing Labs : بخش وبلاگ های برتر این وبسایت یک مکان عالی برای جستجو و آشنایی با محتوا و وبلاگ های تخصصی است.

  • تصاویر


TinEye.com : یک موتور جستجو تصاویر معکوس،این سرویس به جای جستجو عکس تشخیص میدهد که عکس مورد نظر در چه مکانی گرفته شده است،چه تعداد از آن و با چه کیفیت تصویری بر روی وب موجود میباشد و یا اینکه چه مدتی از آن استفاده شده است.

PicSearch.com : جستجو تصاویر را در میان ۳ بیلیون عکس انجام میدهد.

  • اشخاص


Pipl.com : به وسیله یک رابط کاربری ساده اشخاص را در تمام دنیا جستجو میکند.

۱۲۳people.com : میتوانید توسط این سرویس شخص را در میان اطلاعات عمومی جمع آوری شده از منابع اجتماعی مختلف،جستجو کنید.

  • غذا


ifood.tv : یکی از بهترین مراجع آموزش ویدویی آشپزی بین المللی که شما میتوانید از طریق آن ویدیو طبخ غذا مورد نظر به همراه دستور پخت آنرا جستجو و مشاهده کنید.

  • موزیک


MixTurtle.com : یک موتور جستجو موزیک سریع با قابلیت جستجو نام خواننده و آهنگ

SongBoxx.com : جستجو را در میان ۷,۰۰۰,۰۰۰ ترک توسط یک رابط کاربری فوق العاده ساده انجام میدهد.

Music-Map.com : نام خواننده مورد علاقه خود را تایپ کنید تا هنرمندان مشابه به خواننده مورد نظرتان را در یک نمودار بسیار جالب مشاهده کنید.

AudioGalaxy.com : جستجو در در بین لیست های پخش ذخیره شده در سرورهای ابری خود انجام میدهد.

  • اسلاید


SlideFinder.net : به جای ساختن یک اسلاید جدید،موضوع مورد نظر خود را جستجو و بر روی یکی از اسلایدهای موجود در این سرویس کار کنید.

  • دامنه


Panabee.com : یک راه عالی برای انتخاب،ایجاد و جستجو نام دامنه بر روی وب میباشد.

NameNinja.com : یک ابزار دیگر برای جستجو و ساخت نام دامنه به طور خلاقانه

  • آیکن


Iconspedia.com :یکی از برترین مراجع رایگان و پولی برای جستجو آیکن ها در سایز و فرمت های متفاوت

Iconfinder.com : سرویس بسیار خوب برای جستجو و پیدا کردن آیکن با فرمت فایل های png و ico

Iconseeker.com : یک موتور جستجو استاندارد آیکن

IconArchive.com : یکی از جامع ترین موتورهای جستجو آیکن در وب که شامل زیر شاخه ها جستجو بسیار مفیدی است.

  • جستجو خصوصی


DuckDuckGo.com : این موتور جستجو به شما اجازه میدهد تا جستجو خود را در بین سایت ها بدون نگرانی از ردیابی و مسائل امنیتی انجام دهید.

  • سایت های مشابه


SimilarSites.com : این موتور جستجو سایت های مشابه ای که با سایت مورد علاقه شما شباهت دارند را جستجو و نمایش میدهد.

Similarsitesearch.com : یک موتور جستجو دیگر برای پیدا کردن سایت های مشابه

  • اینفوگرافیک


Visual.ly : مرجعی قدرتمند برای جستجو و مشاهده اینفوگرافیک در زمینه های گوناگون

  • گوناگون


Blekko.com : از این موتور جستجو استفاده کنید تا نتایج جستجو بدون اسپم و بهینه تری را مشاهده کنید.

KeoTag.com
: موتور جستجویی که با استفاده از بر چسب ها جدیدترین مطالب را در بین چندین موتور جستجو نمایش میدهد.
Scour.com : یک موتور جستجو بر پایه فعالیت های اجتماعی و ارتباطی اشخاص دروب
Greplin.com : موتور جستجو اجتماعی و ارتباطی دیگر به همراه نرم افزار های تحت کلاینت برای جستجو راحت تر

Findfiles.net : از طریق این سرویس میتوانید فایل ها با پسوند های متفاوت را جستجو،اسکن و دانلود کنید.
با توجه به اینکه هر کدام یک از این موتورهای جستجو برای کاری خاص طراحی و پیاده سازی شده اند ممکن است که نتایج جستجویی که در نهایت به شما نمایش میدهد بهتر،مفیدتر و سریعتر از موتورهای جستجو معروف و قدرتمندی همچون گوگل،بینگ و.. باشد.

منبع:طراحی سایت

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

طراحی تالار گفتگو

تالار های گفتگو از جمله وب سایت هایی هستند که باعث جذب کاربر می شود.زیرا در این تالارها می توان مطالب را به اشتراک گذاشت . در فروم یا تالارگفتگو بلافاصله پس از عضویت می توان به اشتراک گذاشتن مطالب پرداخت.فروم ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  • فروم تخصصی : این فروم شامل انجمن های خاصی می باشد که میتواندشامل مسائلی مانند نرم افزار ها و یاکامپیوتر و تلفن های همراه باشد.
  • فروم عمومی : در این فروم همه ی کاربران می توانند با هم درباره ی موضوعی مثلا آب و هوا،کامپیوتر و...صحبت کنند.

این تالارها شامل قوانین و مقررات خاصی می باشند که همه ی کاربران موظف به رعایت آن می باشند.

طراحی تالار گفتگوی تخصصی

هدف از طراحی تالار گفتگو
این تالارها با هدف افزایش بازدید می تواند باعث ارتقا بازاریابی شود که اگرطراحی سایت بدرستی و اصولی انجام شود می تواند شما را به هدف خود سوق دهد.
مشتریان طراحی سایت نیازمندی
کسانی که می خواهند بازدید از سایت خود را بالا ببرند با طراحی یکی از این تالارهای گفتگو بازدید از سایت خود را به میزان قابل تئجهی افزایش می دهند.البته زمانی این کار میسر می شود که طراحی وب سایت شما اصولی باشد.
بعضی از امکانات تالار گفتگو
√امکان دسته ذبندی نمدن تالارها
√امکان ایجاد کلمات کلیدی برای هر صفحه
√امکان نمایش تعداد بازدیدکنندگان
√امکان مدیریت کاربران
√امکان اصلاح ویا حذف و اضافه کردن مطالب موجود
√امکان مدیریت منو(حذف و یا اضافه نمودن منو)
√امکان تنظیم دوباره واصلاح و یا حذف قوانین
√امکان ارسال ایمیل به کاربر پس از عضویت در سایت
√امکان ورود به پنل کاربری
√امکان ارسال پیام به کاربران
√امکان مشاهده دسته بندی ها و پست ها
√امکان مشاهده ی آخرین پست ها
√امکان مشاهده پرببینده ترین پست ها در 24 ساعت گذشته
√مشاهده لیست کاربران
√امکان مشاهده صفحه شخصی کاربران
√امکان دادن امتیاز به کاربران
و...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

طراحی وب سایت شخصی چیست؟
این نوع وب سایت ها را هرکسی با توجه به تخصصی که دارد می تواند داشته باشد و از این طریق می توانید به بازاریابی بپردازید.   

                                            طراحی سایت شخصی

هدف از طراحی سایت شخصی
هدف از طراحی این وب سایت ها جلب مشتری وافزایش تبلیغات و مشتری می باشد.شما هم می توانید یا طراحی وب سایت شخصی مشتری خود را ارتقا دهید.
مشتریان طراحی سایت شخصی
کسانی که میخواهند در بستر وب خود را معرفی کنند و به دنبال آن مشتری جذب نمایند به طراحی وب سایت رو می آورند.البته برای اینکه وب سایت شما بازدهی داشته باشد باید اصول بهینه سازی سایت ( سئو ) در آن رعایت شده باشد.
امکانات طراحی سایت شخصی
قابلیت اضافه کردن زندگی نامه
قابلیت نمایش نمونه کارها
امکان ایجاد گالری عکس
امکان مدیریت منو(حذف و اضافه کردن منو)
امکان ثبت نظرات رسیده
امکان ارسال پاسخ به کاربرانی که سوال پرسیدند
امکان ایجاد فرم ارتباط با ما
امکان ایجاد نقشه برای سایت جهت راهنمایی سریع وب سایت
امکان ایجاد صفحات نامحدود
امکان ثبت کلمات کلیدی در هر صفحه
ارسال ایمیل و خبرنامه ها به کاربرانی که عضو شده اند
و...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

طراحی سایت آموزشی چیست؟
طراحی وب سایت آموزشی ، وب سایت هایی هستند که در آن موسسات آموزشی در آن به آموزش آنلاین و سایر خدمات می پردازند.وب سایت سازمان سنجش نمونه ای از وب سایت های آموزشی می باشد.

سایت-آموزشی

هدف از طراحی سایت آموزشی
هدف اصلی این وب سایت ها امکان برقراری آزمون های آنلاین،اعلام نتایج،ثبت نام آنلاین و مواردی از این قبیل می باشد.با طراحی سایت صحیح و استاندارد می توان به ارتقا سایت خود  در بین جستجوگر گوگل و بهینه سازی سایت(سئو) کمک کنید.
مشتریان طراحی سایت آموزشی
موسساتی که نیاز به این نوع ارتباطات هستند میتوانند از این وب سایت ها استفاده کنند.
امکانات طراحی سایت آموزشی
قابلیت دریافت آنلاین جزوات
قابلیت انجام آزمون به صورت آنلاین
امکان نمایش نتایج آزمون ها به صورت آنلاین
ثبت نام آنلاین
امکان مدیریت صفات منو
امکان حذف و یا اضافه کردن منو
امکان افزایش فرم ارتباط با ما
امکان نمایش تعداد افرادی که از سایت بازدید کرده اند
امکان ایجاد نقشه برای سایت جهت راهنمایی استفاده از سایت
امکان ارسال ایمیل و خبرنامه به کاربرانی که ثبت عضویت کرده اند
امکان نمایش نظرات ثبت شده

امکان مدیریت نظرسنجی

,...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

طراحی فروشگاه اینترنتی چیست؟
بعضی  وب سایت ها با ایجاد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی  قادرند محصولات خود را به طور آنلاین به فروش بگذارند.در این کار با حذف واسطه هزینه کمتری را می پردازیم.همچنین با طراحی وب سایت هایی که دارای فروشگاه الکترونیک هستند این امکان به ما داده می شود تا با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب به طور شبانه روز از فروشگاه الکترونیک استفاده کنیم.

 فروشگاه الکترونیک

هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی باعث افزایش بازاریابی اینترنتی می شود و شرکت شما در این زمینه می تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
مشتریان طراحی فروشگاه اینترنتی
کسانی که می خواهند با حذف واسطه ها هزینه کمتری پرداخت کنند و از اتلاف وقت جلوگیری کنند به این سایت ها مراجعه می کنند.
امکاناتی که فروشگاه الکترونیک در اختیار شما می گذارند عبارتند از:

امکان ایجاد منو به صورت دلخواه(قابلیت حذف یا اضافه نمودن منو)
امکان ایجاد فرم ارتباط با ما برای ارسال نظرات
امکان ایجاد نقشه برای راهنمایی گرفتن از سایت
نمایش تعداد افرادی که از سایت بازدید کرده اند
امکان ایجاد کلمات کلیدی برای هر صفحه از وب سایت
امکان ارسال ایمیل برای افرادی که از سایت بازدید کرده اند
امکان نمایش نظرات کاربران
امکان اضافه کردن محصولات جدید و حذف محصولات قدیمی
و... 

طراحی سایت برای فروشگاه های اینترنتی نیازمند تجربه و آگاهی کافی در این زمینه میباشد.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

طراحی سایت شرکتی چیست؟

امروزه بسیاری از شرکت ها برای افزایش  تبلیغات خود از طراحی سایت شرکتی استفاده می کنند.این و ب سایت ها قابلیت هایی دارند که باعث بازده ی بیشتر شرکت ها می شود.

طراحی سایت شرکتی

هدف از طراحی سایت شرکتی

این وب سایت ها با هدف معرفی شرکت ها و افزایش تبلیغات و همچنین آگاهی مشتریان از آخرین محصولات طراحی می شوند و شما می توانید برای افزایش بازده شرکت خود با طراحی وب سایت ها بازاریابی خود را افزایش دهید.

مشتریان طراحی سایت شرکتی

افرادی که می خواهند که بازاریابی خود را تقویت کنند و بخواهند شرکت خود را معرفی نمایند طراحی وب سایت را معیاری برای بازاریابی می دانند.

امکانات طراحی سایت شرکتی

امکان بازدید همه افراد به طور شبانه روز

امکان کم یا زیاد نمودن منو                                                          

امکان اضافه یا کم کردن محصولات جدید و قدیمی

قابلیت اضافه و یا حذف کردن عکس ها و متن ها

امکان ثبت تعداد بازدیدکنندگان

دارا بودن فرم ارتباط با ما

امکان ثبت نظر و قابلیت نمایش نظرات در وب سایت

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

وب سایت تبلیغاتی چیست؟
وب سایت تبلیغاتی از جمله وب سایت هایی می باشد که صرفا برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد.این وب سایت ها  اگر اصولی و دقیق طراحی شوند می توانند بازاربی شما را ارتقا دهند،زیرا  اگر طراحی وب سایت شما دقیق باشد تعداد بازدید از سایت شما افزایش پیدا می کند  آگهی بیشتری دریافت خواهید کرد.

سایت-تبلیغاتی

هدف از طراحی سایت تبلیغاتی
هدف از این طراحی سایت ها ایجاد تبلیغات در بستر وب می باشد که با این کار  بازدید از وب سایت شما  افزایش می یابد.و شما بتوانید از طریق آنلاین وبدون استفاده از تبلیغات چاپی تبلیغات خود را انجام دهید.
مشتریان وب سایت تبلیغاتی
کسانی که می خواهنند بازاریابی خود را افزایش دهند می توانند با طراحی سایتهای تبلیغاتی به هدف خود برسند.
امکانت وب سایت تبلیغاتی
امکان ایجاد منوی دلخواه(مدیریت منو)
امکان ایجاد فرم ارتباط با ما
امکان درج و یا حذف آگهی های رسیده
امکان ایجاد اعتبار برای آگهی
امکان قرار دادن نظرات رسیده در سایت
امکان ایجاد نقشه برای سایت
امکان ایجاد گالری تصاویر
امکان حذف یا اضافه کردن عکس ها و متن ها
نمایش تعداد افرادی که از سایت بازدید کرده اند
امکان ارسال ایمیل برای کاربرانی که عضو سایت شده اند
امکان تنظیم سایت در قسمت های مختلف
قابلیت ثبت کلمات کلیدی
و...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

طراحی سایت خبری چیست؟

مانند بقیه وب سایت ها ،طراحی سایت های خبری برای اینکه مورد استفاده قرار بگیرند باید از لحاظ گرافیکی و زیبایی و مهمتر از همه بهینه سازی سایت ( سئو ) طراحی شده باشد.

طراحی سایت خبری به دو قست تقسیم می شود:

  • وب سایت هایی که در آن تیم خبری وجود دارند و به طور مستقل خبری را انتشار می دهند.
  • در این نوع طراحی،خبر از سایت های خبری جمع آوری می شود.این روش از طریق روبات ها انجام میگیرد.

طراحی سایت خبری

هدف از طراحی سایت خبری

هدف از این وب سایت قرار دادن اخبار می باشد که باید در این زمینه از دو روش ذکر شده در بالا استفاده کرد.

مشتریان طراحی سایت خبری

ما در بستر وب نیازمند مکان هایی هستیم که اخبار خود را به ثبت برسانیم.در وب سایت های خبری این امکان برای کاربران به وجود می آید و مشتریان را به هدف خود یعنی آگاهی از آخرین مطالب موجود می رساند.

مهم ترین امکانات طراحی سایت خبری

امکان عضویت کاربر

مدیریت صفحات وب سایت خبری

آرشیو کامل اخبار

امکان نمایش اخبار پر بازدید

دسته بندی اخبار

امکان ایجاد نقشه برای وب سایت

امکان نمایش تعدا افرادی که از سایت بازدید کرده اند

امکان ثبت کلمات کلیدی برای اخبار به صورت داینامیک

امکان ایجاد فرم ارتباط با ما

و...

امکانات طراحی سایت اینگونه سایت ها به نسبت نیاز سازمان مورد نظر متغیر است.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

طراحی سایت نیازمندی چیست؟

وب سایت هایی هستند که در آن ها می توان به صورت آنلاین آگهی های مختلفی را در آن قرار داد.اگر طراحی وب سایت به درستی انجام شود میتواند منبع درآمد زایی به حساب بیاید ولی اخیرا در این نوع وب سایت ها به دلیل کپی برداری درآمدزایی نزول پیدا کرده است و وب سایت قابل استفاده نمی باشد.

طراحی سایت نیازمندی

هدف از طراحی سایت ، بهبود بخشیدن به کسب و کار شماست. این نوع سایت ها  تمامی شرکت های بازرگانی،تجاری و .. را جمع می کند  تا  تمامی افراد بتوانند به سهولت از آن استفاده کنند.همچنین این وب سایت ها با بهره گیری از افراد متخصص در جهت برطرف کردن نواقص به کار میگیرند.

مشتریان طراحی سایت نیازمندی

ما در بستر وب نیازمند مکان هایی هستیم که تبلیغات خود را به ثبت برسانیم، طراحی سایت نیازمندی می تواند در این زمینه ما را به هدف خود یعنی جلب مشتری و کاربر هدایت کند.

 امکانات طراحی سایت نیازمندی

1.مدیریت و دسته بندی  آگهی:با این ویژگی کاربر می تواند آگهی خود را در دسته بندی لازم قرار دهد.

2.داشتن صفحه ی اختصاصی برای هر دسته بندی و همچنین اختصاصی بودن هر دسته بندی با  ورود به آن دسته

3.امکان ایجاد آگهی های استانی

4.مدیریت کلمات جستجو شده در سایت

5.امکان مدیریت تبلیغات 

6.امکان مشاهده اعضای وب سایت و ارسال مطالب و اخبا جدید به اعضا

7.امکان طراحی سایت با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ( سئو )

8.امکان مشاهده ی آگهی های جدید و ارسال تائید  و یا رد آن ها به صورت اتوماتیک

9.امکان ورود اخبار جدید و اطلاع رسانی به کاربران

10.ایجاد گالری تصاویر

و...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

وب سایت پزشکی چیست؟
وب سایت هایی هستند که درآن میتوان به به معرفی پزشک و درخواست ویزیت وسایر امکانات دیگر پرداخت.در جامعه امروزه هر کسی بنا به حرفه ای که دارد می تواند وب سایت داشته باشد که با استفاده از آن بتواند به معرفی خود در بستر وب و افزایش متقاضیان خود بپردازد.البته قابل ذکر است که جهت رسیدن به هدف خود در زمینه سایت، طراحی سایت شما باید اصولی باشد.

وب سایت پزشکی

هدف از طراحی سایت پزشکی چیست؟
هدف از طراحی وب سایت پزشکی معرفی پزشک در بستر وب و به طور کل آشنایی با تخصص پزشک می باشد.در این نوع وب سایت ها  می توان سوالات خود را قرار داد تا به آنها جواب دهند همچنین امکان دریافت وقت قبلی در این وب سایت ها وجود دارد. طراحی سایت در زمینه پزشکی بسیار لازم و گامی برای اینترنتی ساختن چرخه ویزیت و ... میباشد.
مشتریان وب سایت های پزشکی چه کسانی هستند
افرادی که می خواهند از پزشک مورد نظر شناخت بیشتری داشته باشند می توانند به این وب سایت ها مراجعه کنند.پزشکان نیز با ایجاد این نوع وب سایت ها می توانند خود را در فضای مجازی معرفی نماییند.
امکانات طراحی سایت پزشکی
امکان مدیریت منو
امکان ایجاد فرم ارتباط با ما
امکان ایجاد نقشه برای سایت جهت دسترسی سریعتر به درخواست مورد نظر
امکان ارسال سوال در همچنین دریافت جواب سوال از طریق پیامک و یا ایمیل
امکان معرفی پزشک
امکان تعیین وقت قبلی به صورت آنلاین
امکان مشاوره به صورت رایگان و یا هزینه ای
امکان پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین
امکان ایجاد کلمات کلیدی برای هر صفحه
امکان نمایش تعداد افردی که از سایت بازدید کرده اند
امکان ارسال خبرنامه برای افراد از طریق ایمیل 

و...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |

نکته مهم در زمان راه اندازی وب سایت این است که اگر شما عملکرد ببشتری را از وب سایت خود انتطار دارید باید هزینه بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید. قدرت مدیریت ، زیبایی گرافیکی ، سرعت در بارگزاری صفحات امریست مهم ، از این رو حساسیت در گزینش شرکت طراحی سایت امریست اجتناب ناپذیر ،معیارهایی از جمله تجربه کاری شرکت در پروژه های مختلف،بهره گیری از جدیدترین تکنیک های طراحی سایت و استفاده از متخصصین فن در ضمینه طراحی وب سایت می تواند شما را در تحقق اهدافتان یاری کند.

طراح وب سایت با مد نظر گرفتن اهداف سایت و مخاطبین آن وبا بهره گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وبسایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکارگیری رنگها و طرحها ، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب‌گاه، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی سایت زيبا و متناسب با نياز هاي مشتري هدف نهايي ماست.
تجربه های کاری ما در زمینه های ذکر شده شما را در پیشبرد اهدافتان یاری میکند.
طراحی سایت خبری
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت تبلیغاتی
طراحی سایت نیازمندی
طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی تالار گفتگوی تخصصی
طراحی سایت پزشکی

 

مقالات طراحی سایت ما بصورت دسته بندی شده و مرتب و بر اساس اولویت یادگیری قرار گرفته اند.موضوعات آموزشی ما شامل موارد زیر میشود:


باکلیک بر روی هر گزینه میتوانید اطلاعات جامعی درباره این مطالب بدست آورید.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |